9 לידות ביום הראשון של בית החולים אסותא אשדוד

רגעי אושר ושמחה בבית החולים החדש באשדוד, נכון לשעות הערב של אתמול ולסיכומו של היום הראשון וההיסטורי של מחלקת היולדות בעיר אשדוד נערכו 9 לידות
2 תינוקות ראשונים נולדו היום באסותא - ראש העיר: "יום היסטורי והתגשמות חלום"

לאחר שנים של ציפייה, היום נרשמה היסטוריה באשדוד עם הלידה הראשונה במחלקת היולדות בבית החולים הציבורי אסותא אשדוד, שנחנכה היום בהתרגשות רבה. עם פתיחת מערך היולדות בשעה 7 בבוקר, החלו להגיע היולדות הראשונות, שחלקן אף העידו כי החלו לחוש בצירים עוד יום קודם וחיכו לפתיחת המחלקה על מנת ללדת.

לאחר יום ארוך וקשה שעבר על מחלקת היולדות מהשעה שבע בבוקר ועד עשר בלילה נרשמו סה"כ תשע לידות בבית החולים, כאשר במחלקת האישפוז המתינו להם עוד מספר לא קטן של נשים שהגיעו בכדי ללדת במחלקת היולדות החדשה וההיסטורית בעיר.

בבית החולים פועלים 8 חדרי לידה, ולרשות היולדות 36 מיטות אשפוז במחלקה, כאשר שליש מהחדרים הינם חדרים פרטיים והיתר חדרי אשפוז זוגיים. מחלקת היילודים ערוכה לקלוט את כל התינוקות שיוולדו בבית החולים, תוך מתן אפשרות לקיום ביות מלא או חלקי בחדרי האשפוז, על פי רצונה של האם. במחלקה ניתן למצוא גם 15 מיטות בפגיה ובטיפול נמרץ יילודים.

חדרי הלידה בבית החולים פועלים תחת ניהולו של ד"ר יוסי טובבין. והמיילדת הראשית היא הגב' דבי גדל-בר. לדבריהם, "צוות חדרי הלידה רואה בלידה תהליך טבעי וחוויה ייחודית. יחד, נעשה ככל יכולתנו כדי לאפשר לכל יולדת את חופש הבחירה בתהליך הלידה ובהתנהלות עם התינוק לאחר הלידה. מטרתם של כל אנשי הצוות במקום היא לעבוד בשיתוף פעולה מלא כדי לאפשר לכל יולדת לעבור לידה בריאה ולחוות את הרגעים הבלתי נשכחים הללו באופן המכבד ביותר, המשקף את תפיסותיה ואת אמונותיה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך