ערירי בן 85 שחי בהזנחה נוראית זקוק לעזרה דחופה

ערירי בן 85, ללא ילדים, משפחה וחברים חי בתת תנאים ובהזנחה נוראית ברובע ו' בעיר. פרמדיק שהוזעק לטפל בו פנה לאיציק איטח שעוזר לנזקקים בכדי למצוא לקשיש פיתרון מהיר לתנאים הקשים בהם הוא חי, שמסכנים את בריאותו
ערירי בן 85 שחי בהזנחה נוראית זקוק לעזרה דחופה

תושב אשדוד ערירי בן 85, ללא ילדים, משפחה וחברים, שמתגורר ברובע ו', חי בהזנחה נוראית וזקוק בדחיפות לכל עזרה בכדי לשפר את התנאים המחפירים בהם הוא חי.

בעקבות הזמנת אמבולנס לביתו של האיש, שלא חש בטוב, פנה הפרמדיק לאיציק איטח, שידוע בעזרתו ובהתנדבותו למען הכלל ולמען הנזקקים בכדי שימצא פיתרון. איטח: "הפרמדיק אמר לי, איציק קח את זה עלייך, האיש הזה חייב עזרה. הוא חי בתת תנאים לא ראויים לאדם. הוא סיפר שלא יכול היה לנשום בבית מרוב הסירחון. מיד כששמעתי את זה פרסמתי פוסט בפייסבוק וכבר יש מי שיעזור. הבוקר הלכנו אליו ועזרנו בניקיון ובמה שניתן, כולל דברים שהבאנו לו מבית התמחוי שלי. אבל המצב שלו מאוד קשה. גרוע משחשבנו, מי שיכול לעזור זו מצווה".

מסתבר כי המצב גרוע משחשבו. מאחר והכל היה ישן ועם ריח רע  ומלוכלך ברמה שמסכנת את בריאותו, זרקו המנקים הכל, שמיכות, כלים וכל מה שלא ניתן היה להשאיר. חסר לו הכל מהכל, מזון, כלי חשמל, אפילו טלוויזה אין לו. שלא לדבר על כסף. לקשיש חובות של חשמל ומים וייתכן כי יסגרו או ינתקו לו את שניהם.

על פי התמונות, שמצורפות גם כאן, מדובר בתנאים שמסכנים את בריאותו של הקשיש. איטח: "הוא לא ניקה את הבית שלו כבר שנים על גבי שנים. אין לו כח לעשות זאת. איך אפשר לחיות ככה? הצלחת שבכיור לא נוקתה לפחות שנתיים. נעשה הכל למענו".

בפוסט שכתב איטח נכתב בין היתר: "נשבע לכם כואב הלב איך עוזבים אותם. בנאדם מבוגר בלי עזרה בלי משפחה בלי חברים. חברים צריך  עזרה דחופהההה דחופהההה. בנאדם מבוגר ערירי חי לבד בלי ילדים ובלי אישה. חי ברמה מפחידה באשדוד מי שם איתי יד ניקיון טוב בבית דחוף ומי שיכול לעזור לנו בחומרי ניקוי גם יעזור. תתיגו בעלי מקצוע ונשים שמוכנות לנקות לצבוע את הבית וכול רהוט יתקבל בברכה. תשתפו את הפוסט הזה. עדיף על לייק. הבנאדם מבוגר בוכה ממש כמו תינוק  0503884898 תדברו איתי"

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך