תורג'מן לשחקנים: "מעכשיו מסתכלים רק קדימה"

מ.ס אשדוד ערכה אימון עם הרבה אופטימיות לאחר התיקו מול אשקלון, במשחק הראשון של עמיר תורג'מן על הקווים. מאוריציו קורדיירו: "זה מאמן שאני מוכן לתת לו את חיי על המגרש".
תורג'מן מחייך
תורג'מן

"מעכשיו אני רוצה שתסתכלו קדימה. מה שהיה שייך לעבר". כך אמר היום, ראשון, מאמנה החדש של מ.ס אשדוד, עמיר תורג'מן לשחקנים באסיפה, לאחר משחק התיקו 1:1 מול הפועל אשקלון בשבת.

תורג'מן עובד הרבה על עניין המוטיבציה של הקבוצה וכזכור מונה יועץ מנטאלי שיעבוד עם השחקנים. הוא גם אסף את כל השחקנים בסיום המשחק והתעקש שירדו יחד כקבוצה אחת. נראה כי תורג'מן הכניס הרבה אופטימיות ואמונה של השחקנים בעצמם ובסיכויים להחלץ מהתחתית.

מאוריציו קורדיירו שכבש את השער הראשון שלו העונה במשחק התייחס להגעתו של המאמן ואמר: "יש מאמן שאנחנו יודעים שיכול להגיב לכל דבר במשחק. יש על מי לסמוך. זה מאמן שאני מוכן לתת לו את חיי על הדשא". משפט שאומר למעשה הכל.

תורג'מן התעקש שירדו כקבוצה אחת.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך