נחשפה אחת הסיבות לזיהום הכבד בנחל לכיש

בעקבות תוצאות מעבדה שהגיעו הערב נחשפה אחת הסיבות שהובילו לזיהום הכבד בנחל לכיש
זיהום חמור בנחל לכיש – אלפי דגים מתו

לפני מס' ימים התלה זיהום גדול בנחל לכיש, כאשר אלפי דגים נמצאו מתים וצפים בקצה הנחל, דבר שהעיד על זיהום קשה בנחל, כאשר חודשים ספורים קודם לכן פורסם שנחל לכיש הוא משלושת הנחלים הנקיים בארץ.

הערב הותר לפרסום אחד הגורמים בגינם התרחש הזיהום הקשה בנחל לכיש, תוצאות מעבדה שהגיעו הצביעו על שיעורים גבוהים בצורה חריגה ביותר של חיידקי קולי צואתי, מרכיב שמאפיין בדרך כלל ביוב ביתי, כאשר הוא אחד הגורמים העיקריים לזיהום, אם כי טרם נקבע לחלוטין מהיכן מגיע הזיהום.

כזכור, תחילה עלה חשש שגשמים שירדו יום קודם לזיהום בנחל, הוהילו לכך שזרימת מים במקום יביאו לחלק מהזיהום, כרגע הדבר עדיין אינו ברור, אם כי ללא ספק לגשם יש חלק לא קטן בהצפת הזיהום וידיעתו לגורמי איכות הסביבה והבריאות הממשלתיים.

ראש העיר הודיע עוד באותו היום כי יפעל למצא את האחראים לזיהום ולמצות איתם את הדין, שכן מיליוני שקלים הושקעו בטיפוח הנחל עבור תושבי העיר.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך