מחר (שני) נפתחת מחלקת היולדות באסותא אשדוד

מחר, שני ה-16.10 תפתח במזל טוב מחלקת היולדות בביה"ח אסותא אשדוד. מחלקת "הטרום ניתוח קיסרי", כבר נפתחה בסוף ספטמבר. המיון יפעל בעוד פחות מחודש ואז ביה"ח יפעל במתכונת מלאה.
מחר (שני) נפתחת מחלקת היולדות באסותא אשדוד

על זה נאמר "מזל טוב" תרתי משמע. מחלקת היולדות של בית החולים אסותא, תפתח החל ממחר יום שני ה-16. לאוקטובר.

החל משני יוכלו נשים מהעיר ומהאזור ללדת בעיר. הן לא תצטרכנה לנסוע כפי שהיה עד כה לברזילי באשקלון או לקפלן. למעשה מעתה התינוקות שיולדו יהיו "ילידי העיר תרתי משמע".  פרופסור מוטי פנסקי, הוא זה שיעמוד בראש מערך הנשים והמיילדות של בית החולים אסותא אשדוד.

בסוף ספטמבר החלה לפעול יחידת "הטרום ניתוח קיסרי". הכנה לנשים שהופנו לניתוח קיסרי. יחידה שטיפלה כבר במספר נשים. אבל ממחר באופן רשמי יהיו לידות בביה"ח אסותא. סך הכל יכלול מערך המחלקה כ-40 מיילדות וכ-20 רופאים. במחלקה יהיה גם הציוד המתקדם ביותר שישנו ליולדות ועוברים.

בשורה נוספת היא שחדר המיון של בית החולים אמור להיכנס לפעולה יומיומית החל מה-7 בנובמבר. למעשה כשהמיון ייכנס לפעולה שוטפת, יהפוך בית החולים לבית חולים פעיל לגמרי, כזה שעובד במתכונת מלאה.

עכשיו נותר רק לראות מי תהיה היולדת והתינוק/ תינוקת הראשונים של בית החולים….

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך