האחת של תורג'מן

במשחק הבכורה שלו במ.ס אשדוד וכמאמן בליגת העל, השיג עמיר תורג'מן נקודה בתיקו 1:1 מול אשקלון. הרגשה של פספוס בסיום מאחר ואשדוד שלטה במשחק, במיוחד במחצית הראשונה. בישול מדהים לגדי קינדה, אולי בישול העונה לקורדיירו כובש השער לאשדוד. איילה מאשקלון הורחק בדקה ה-76.
האחת של תורג'מן

"הייתה התרגשות, אבל הייתי רוצה להתרגש עם ניצחון". כך סיכם עמיר תורג'מן מאמנה החדש של מ.ס אשדוד במשחקו הראשון בליגת העל. זה אומנם נגמר ב-1:1 מול אשקלון, אבל הקבוצה של תורג'מן נראית אחרת, יותר מאמינה בעצמה. בסופו של דבר הכל מתחיל ונגמר בביטחון. העובדה שאשדוד ספגה ולא נשברה, כמו בפעמים אחרות, כבר לבדה מלמדת על משהו אחר שמביא איתו תורג'מן.

אשדוד הייתה הראשונה להוביל. היא לחצה את אשקלון בעשרים הדקות הראשונות ודווקא כשאשקלון קצת יצאה מהלחץ וכדור חופשי של עוז ראלי פגש את קורת שער אשדוד. מ.ס כבשה. בלסינג אלקה (31) עבר בהגנת אשקלון כאילו אין שם אף אחד (היה מצוין במחצית הראשונה), השאיר לקינדה (הטוב במחצית) שהמשיך לעבור שחקני הגנה של האורחת ואז הוא הוציא רוחב עם בעיטת רבונה שהגיע לראשו של מאוריציו קורדיירו (בישול העונה?) שעשה מזה 0:1 וחגג עם מסיכת קפטן אמריקה של בנו. תפס אמריקה באשדוד.

קורדיירו חוגג את השער שלו (צילום: טל אקוקה)

אשקלון לא ויתרה על המשחק ולחצה במחצית השנייה. אשדוד רצתה לשמור על התוצאה, התגוננה, אבל לא הצליחה. בדקה ה-74 אשקלון הישוותה. כדור קרן של ספורי הגיע לראשו של איבנצ’יץ’, שמקרוב נגח פנימה 1:1. מאותו המקום שאשדוד סופגת מרכז הרחבה.

בדקה ה-76 נותרה אשקלון בעשרה שחקנים. טל איילה נכנס חזק ברגליו של רועי בקל וראה את האדום מידי מנשה משיח, שופט המשחק. עד הסיום אשדוד ניסתה לכבוש, שחקני אשקלון עסקו בעיקר בבזבוז זמן וזה גמר 1:1. אבל כזה שמשאיר מקום לאופטימיות.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך