תחזית אסטרולוגית שבועית

תחזית שבועית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט לשבוע שבין 12/10 ועד 18/10 של עוזי הכהן
תמונה אסטרולוגית

טלה
השתעבדות לפחדים, וכניעה והתמכרות לדחף וייצר שאתם מתקשים לשלוט בו, מצריכים מכם לקיחת אחריות וזאת כדי שב"ה "לא תתורו אחרי לבבכם ואחרי עיניכם אשר אתם זונים אחריהם". השבוע אתם נוטים לרגשנות יתר, ממהרים להיפגע מכל דבר, ולכן אתם עשויים להגיב בחריפות. הקלפים ממליצים לכם לא להתפרץ ולשלוט ברגשותיכם. בעבודה: אין לכם הרבה חשק להיות אבל אין ברירה. חשוב מאוד להקפיד ולהיזהר מתאונות קטנות ומעצבנות שעשויות להתרחש בגלל חוסר תשומת לב וריחוף. כמו כן הקלפים מצביעים על כך שיש מי שמרכל ומדבר עליכם והדבר גורם לאנרגיות שליליות, לחוסר חשק ולבלבול. אל תתביישו לחמס והגנו על עצמכם בעזרת עשייה, חשיבה חיובית, תפילה ואמונה. זוגיות: יש לכם ספקות לגבי הקשר בו אתם מצויים, אך אינכם עושים דבר על מנת לתקן או לשנות. כלפי חוץ אתם בוחרים להציג תמונה של עסקים כרגיל אך עליכם לזכור שבעיות אינן נפתרות מעצמן והתחמקות מטיפול רק מחריף את המצב. כספים: אין זה שבוע טוב לבזבוזים. שימרו על כספכם.

שור
שינוי באווירה ומעבר מתקופה לחוצה/סוערת לתקופה רגועה יותר ונוחה יותר. לאחרונה הגעתם למסקנות, תובנות, הארות ולהחלטות אשר אמורות להכניס שינויים חיוביים לחייכם, אך למרות זאת רבים מבני מזל שור מתקשים בתהליך היישום. עליכם לדעת ולהבין כי אין זה מספיק לדעת מה נכון לעשות. אם אינכם מצליחים לגבש דרכי פעולה בכוחות עצמכם, הרשו לעצמכם לפנות לעזרה ולסיוע ממקור חיצוני אשר יש ביכולתו להאיר את דרככם. באופן כללי, הקלפים מעידים על כך שבשבוע זה, אתם חשים עייפות, חוסר התלהבות, דכדוך קל ורצון להתרחק ולהיות קצת לבד. בעבודה: דרישה להתחייבות מצדכם לגבי תהליך או פרויקט כזה או אחר שמתרחש במקום עבודתכם, גורם לכם לחששות ולבטים שמא לא תצליחו במשימתכם. הקלפים מצביעים על כך שאין מקום לחשש ובמידה ותתחברו לאמונה בעצמכם ובבורא עולם, תוכלו לעמוד בהצלחה בכל משימה שאותה תתבקשו לבצע. לאלו מכם שמחפשים עבודה, ממליצים הקלפים קודם כל להירגע! ולאחר מכן, להתמקד בחיפוש אחר עבודה בצורה מסודרת. זוגיות: לאחרונה אתם מוצאים את עצמכם מתמקדים בדברים השליליים המצויים בזוגיות שלכם והדבר גורם לכך שאתם מאוכזבים מציפיות שלא התממשו. הקלפים מצביעים על כך ששיחה עניינית עם בן הזוג והתאמת ציפיות משותפת, תאפשר לכם להתמקד בדברים החיוביים שיש בזוגיות שלכם. חשוב לדבר בטון רגוע, להביע אי הסכמה בצורה מכובדת, לדבר בצורה שקולה ולוותר על הצורך בלהיות צודק. מעבר דירה, שיפוץ או שינוי של מקום המגורים נראים באופק. התהליך חיובי. התיקון השבועי: להיפתח לקבלת עזרה מהזולת/מהיקום. תהליך זה של נכונות לקבלת סיוע יביא לשיפור במצבכם.

תאומים
ההתעקשות שלכם לבחור ולהישאר כעוסים, נעלבים או פגועים עלולה לגרום לכך שתפספסו הזדמנויות טובות לשינוי. אין זה משנה מהו הגורם שהביא אתכם לנקודת הכעס או האכזבה. הבחירה להיאטם, להסתגר ולהזעיף פרצוף היא שלכם וזה מותר, אך עליכם להקפיד לא להישאר בתחושת הטינה והזעף זמן רב מידי. בעבודה: תהליכים שמתרחשים ושינויים שמתרגשים עליכם יוצרים מתח שמלווה בתחושה של חוסר ודאות. יחד עם זאת יוצרים תהליכים אלו בעבורכם הזדמנויות טובות לשינוי ולפתיחה של נתיבים חדשים להתקדמות. לרווקים שביניכם: יש השבוע אפשרות להכיר ולפגוש שותף ראוי לדרך. כל שעליכם לעשות הוא להשאיר מאחור את פצעי העבר. לזוגות: הדרך שבה אתם בוחרים לפתור את הסכסוכים הזוגיים שלכם איננה נכונה. הנכונות שלכם להיפתח לעזרה מבחוץ כגון קבלת ייעוץ והכוונה מאיש מקצוע כמו מטפל או יועץ זוגי תספק לכם את הכלים הנכונים לפתירת בעיות. הרצון ללמוד ולהתפתח הולך מתחזק ולימודים אכן נראים באופק – לכו על זה, אתם מסוגלים ואפילו יותר מזה, אתם צריכים את זה כמו אוויר לנשימה. בשורה שמגיעה מתחילה ב"ה להניע בעבורכם תהליכים שעד עתה היו תקועים.

סרטן
המון מחשבות מתרוצצות בראשם של בני מזל סרטן. ניתן לומר שאתם מוצאים את עצמכם מוצפים בתחושות אשר אומרות ומבשרות לכם כי סיימתם שלב כלשהו בחייכם. כעת אתם נדרשים לתכנן עבורכם נתיב חדש אשר יאפשר לכם להמשיך ולצמוח גם בפרק הבא של חייכם. למרות העובדה כי הצלחתם לסיים את הפרק הנוכחי בהצלחה, אתם מתקשים לאתר ולמצוא את הנתיב החדש בו עליכם לצעוד ורבים מכם מוצאים את עצמם תקועים ועומדים במקום. עליכם לדעת ולהבין שעמידה במקום (גם כשהוא מקום טוב לכאורה) היא למעשה צעידה לאחור. האמונה כי יש בכוחכם להניע תהליכים ולמצוא את הנתיב החדש, היא המפתח להתקדמותכם. ניסיון העבר מוכיח כי כבר עמדתם במשימה זו בהצלחה ואין כל ספק שתוכלו לה שוב. לנשואים שביניכם: לאחרונה, כנראה עקב אילוצים נפשיים ורגשיים, אתם לוקים בחוסר מוטיבציה והדבר בא לידי ביטוי בשחיקה בזוגיות שמובילה לקרירות, להתנהלות סתמית וחוסר חשק. כדי לחזק ולשפר את התקשורת עם בן הזוג, צאו לטייל ונסו להתאהב ולהתלהב מחדש מבן זוגכם, אתם עוד תופתעו לטובה! לרווקים: הכרות שהחלה מעל צג המחשב, מציתה בכם אנרגיה מחודשת. יחד עם זאת יהיה עליכם להיזהר ולא למהר לתת את לבכם. חופשה או טיול קצר עולים על הפרק והדבר חיובי ביותר בעבורכם.

אריה
המון כעס וחוסר שבעות רצון מתהליך כזה או אחר גורמים לבני מזל אריה להסתובב עם האף באדמה. המוטיב המרכזי השבוע יעמוד בסימן של התחשבות בזולת ושיתוף פעולה עם הסובבים אתכם. כדי שתוכלו לעשות זאת בהצלחה, יהיה עליכם לאמץ גישה קצת יותר דיפלומטית, ידידותית וחברותית עם האנשים שסובבים אתכם. בעבודה: משימה שעליכם לבצע דורשת מכם לנהוג בבגרות ובאחריות אשר יעידו כי ניתן לסמוך עליכם. למעשה, ניתן לומר שהשבוע יש מי שבוחן אתכם ושם לב לכל מהלך אותו אתם עושים. נכונות להשקעה והימנעות מראש קטן יסיעו בידכם ליצור רושם חיובי על פועלכם. לתלמידים שביניכם, זהו שבוע טוב להגשת מבחנים ועבודות. גם בבית אתם נדרשים השבוע להיות הצד שמגשר, מפשר ומשכין שלום. נסו להיות קצת יותר רגועים, הימנעו ממאבקי אגו ומשחקי כוחות וגלו סבלנות וסובלנות, הדבר יאפשר לכם ליצור בבית אווירה טובה יותר בעיקר עם הילדים ובני הנוער. כמו כן נצלו את חופשת החג לעשייה משפחתית משותפת, כדי ללכוד את בני הבית. זוגיות: מתח וחוסר פרגון הדדי גורמים לריחוק ולקרירות שאינם כורך המציאות. נכונות להקשבה וויתור על עקשנות חסרת תכלית, יכולים לשפר את מצבכם. בכלל, נושא התקשורת הזוגית חייב להשתבח. רק בשיחה ובדיבור, ניתן ליצור אווירה שתופית שתשפיע לחיוב על כל המתרחש בבית ומחוצה לו.

בתולה
משהו חדש שנכנס לחייכם יוצר עניין ומשמעות. האופן שבו אתם מתקשרים עם הסובבים אתכם, עומד למבחן. שימוש נבון בקישורי התקשורת שבהם התברכתם, יאפשר לכם בשבוע זה לשפר את מצבכם ולהניע תהליכים שחשוב לכם לקדם. השבוע הקרוב יביא עמו תחושה שעליכם להתחיל ולעשות משהו חדש עם עצמכם בעיקר בתחום העבודה והקריירה. כבר מזמן הרגשתם שמבחינה מקצועית הגיעה העת לשינוי ולהתחדשות ואתם לא טועים. עכשיו זהו זמן טוב לעשייה. כעת אתם בשלים, מאמינים בעצמכם ומסוגלים להתקדם – עשו ותצליחו! לאלו מכם שעוסקים באומנות ויצירה זהו שבוע טוב להוציא את עבודתם לאור, הפתעה נעימה או בשורה משמחת עשויים להגיע ממקור בלתי צפוי והדבר ישפר את הרגשתכם. הצורך שלכם בהעשרה חזק מתמיד ולימודים עולים על הפרק. תהליך הלמידה והזרעים שאתם זורעים היום, יניבו בעבורכם בעתיד. בעבודה: רעיון חדש או עשייה חדשה עולים על הפרק וזו הזדמנות נהדרת בשבילכם להשתלב בעשייה או פרויקט חדש אשר ישברו את השגרה שעטפה אתכם עד כה. זוגיות: חוסר הסכמה עם בן הזוג עשוי להוביל לתחושת ריחוק. השתדלו להיעזר בסבלנות, להימנע ממתיחת ביקורת ונסו לאמץ מעט גמישות מחשבתית. הדבר יקל עליכם להבין את בן הזוג ויציג אתכם באור וחיובי. מומלץ לנצל את חופשת סוף השבוע כדי ליצור מצבים שיחזקו את הזוגיות. טיול משותף, פקניק בטבע וכול חוויה משותפת תהיה מבורכת. לאלו מכם ששוקלים הריון ואו נמצאים על סף לידה, מלמד הקלף השבועי על מתנה נפלאה משמים. כספים: זהו שבוע בו תצטרכו להשקיע בחשיבה כלכלית. הימנעות מחיפזון ושיקול דעת יבטיחו את עשיית הדבר הנכון ביותר בעבורכם.

מאזניים
בעת הזו חשוב לנהוג בבגרות, באחריות ובסבלנות. כעת הזמן להתבלט, להיות דומיננטי ולהוביל מהלכים בנחישות קדימה. אנשים רבים מהמעגל הקרוב שלכם (בן זוג, ילדים, אחים ומשפחה) מצפים מכם לנהוג באחריות ובבגרות אשר יעידו כי ניתן לסמוך עליכם ועל שיקול דעתכם. האופן שבו תבחרו לנהוג יכתיב את היחס אותו תקבלו בתקופה הקרובה הן בבית והן מחוצה לו. הצורך בהגשמה עצמית פועם לכם בחזה. הרשמה לסדנאות של מודעות עצמית והעשרה רוחנית כזו או אחרת יפיגו את צימאונכם הרוחני. בעבודה: התנודות שמתרחשות במקום עבודתכם הם סימן בעבורכם שהגיע הזמן להתבלט ולהוכיח את עצמכם. אסרטיביות ונחישות יסייעו בידכם לבסס את מעמדכם כגורם חיוני דווקא בזמנים של חוסר יציבות. לעצמאים שביניכם: רעיון, פרויקט, עסקה או מכרז שאתם מאוד רוצים לקבל מצריכים מכם להשקיע את כל כובד משקלכם וללחוץ בכל הכוח, המאמץ בסופו של דבר ישתלם. זוגיות: היעדר חום ותשוקה הם הסימנים שבולטים כעת מזוגיותכם. תהליכים אלו מצביעים על כך שהשגרה הפכה לבת בית אצלכם ועליכם לעשות מעשה. חשיבה יצירתית וראש פתוח יאפשרו לכם להצית מחדש את הלהבה שדעכה. לאלו מכם שעוסקים במשחק או באומנות כגון: שירה, נגינה או ריקוד צפוי אירוע מרגש שיפתח בפניהם דלתות לאופקים חדשים.

עקרב
רבים מכם מוצאים את עצמם קצת מאוכזבים מכך שצפיותיהם הרגשיות או החומריות, אינן מתממשות כפי שהם חשבו. השבוע, מצב הרוח לא משהו ואין לכם הרבה חשק ואנרגיה לסובבים אתכם. עייפות נפשית ופיזית מלווה את בני מזל עקרב. נושא מסוים שבבסיסו כסף, חוסן כלכלי, קריירה או רכוש מדאיג אתכם והמחשבות שמתרוצצות לכם בראש מדירות שינה מעינכם. ציפייה שלא מומשה או תוכנית שלא יצאה אל הפועל כמתוכנן, יוצרים מפח נפש. בעבודה: אתם קצת מאוכזבים והדבר נובע מכך שבחרתם לתת אמון עיוור בצד שלישי שיעשה במקומכם ויקדם את האינטרסים שלכם. ניתן לומר שבחרתם לנהוג בנאיביות וכעת אתם נוטים להצטער על כך. עליכם לזכור שהאדם היחיד שידאג לעניינכם בכל לבו הוא אתם עצמכם. לדורשי העבודה: אל ייאוש, נכונות מצדכם להתגמש בדרישות תאפשר לכם לחזור ולעבוד במהרה. בבית: אתם פועלים ברגשות מעורבים, מצד אחד אתם נוטים לבקר, לקטר ולרטון ומצד שני אתם מוצאים את עצמכם מודים לאל על דבר כזה או אחר בחייכם. זוגיות: קשה לכם למצוא מילה טובה על הזוגיות שלכם. תהליך זה מעיד כי גם אתם נפלתם קורבן לשגרה ולשעמום. הישארות במצב זה רק תחמיר את מצבכם. הקלפים ממליצים לכם בחום לא לוותר על אושרכם ולטפל בבעיה. טיול או חופשה עולים על הפרק והיציאה מהשגרה, גם אם זה לזמן קצר, תסייע בידכם להתמודד עם לחצי היום יום. האתגר השבועי: ללמוד מי הוא העשיר?

קשת
שבוע בעל גוון חיובי ניצב בפתח ורבים מבני קשת מרגישים וחווים הקלה מסוימת שמאפשרת להם לראות את העתיד לא רק בגוונים של אפור. דברים שלקו בסחבת ושהיו תקועים עד עתה, מקבלים השבוע תפנית חיובית ומתחילים לזוז… והשיפור יבוא בעיקר בנושאים שענינם בעבודה, פרנסה וקריירה. מהלכים שקשורים בתוזזה, במעבר דירה, או שינוי במקום העבודה שפעם נחשב לבית, חיוביים ביותר. בעבודה: מתרחשים תהליכים שמצריכים מכם להתנהג באופן קצת יותר אסרטיבי ונחוש. התנהגות שכזו תאפשר לכם לשמור על האינטרסים שלכם לבל יפגעו. נושא או פרויקט חדש בו אתם לוקחים חלק מצריך מכם השקעה של זמן ואנרגיה. הקלפים מראים שלמרות הקשיים, ההשקעה משתלמת. בבית: חוסר שיקול דעת עשוי להציב אתכם בעמדת התגוננות שאין בה צורך. חשיבה של – "סוף מעשה במחשבה תחילה", עשויה למנוע מכם את הצורך בהסברים והתנצלויות. זוגיות: לאחר תקופה שבה הזוגיות שלכם חוותה מהמורות וקשיים, אתם ניצבים השבוע בנקודה חדשה שבה יש לכם את היכולת ללבן כעסים ולברר מה בדיוק מפריע לכם לממש את הזוגיות עליה אתם חולמים. ההבנה שרק בשיחה פתוחה וגלויה תוכלו לסדר את הדברים היא נקודת המוצא לכל בעיותיכם. אם אינכם מסוגלים לעשות זאת בכוחות עצמכם, מומלץ לפנות לעזרתו של איש מקצוע שילווה, ידריך וייעץ. לרווקים: היכרות חדשה שהחלה על צג המחשב, מקבלת הזדמנות לצאת מהעולם הווירטואלי ולעבור לפסים מעשיים. טיול, נסיעה או חופשה קצרה נראים באופק והדבר מומלץ בחום.

גדי
בני מזל גדי ניצבים השבוע בפני אפשרויות חיוביות והזדמנויות חדשות לעשייה מבורכת למען עצמם. חשוב לזכור שגם אם הזדמנויות אלו מגיעות מהצד הקשה של החיים, טמון בהם הזרע לשינוי חיובי ולעשייה שיכולה לפתור בעיות שמציקות לכם וגורמות לבלבול ולחוסר יציבות בחייכם. כדי למצות את הפוטנציאל החיובי שגלום בשבוע זה יהיה עליכם להבין שני דברים עיקריים: האחד – לכל אדם יש בעיות והמפתח לפתרונן מצוי רק בידיו של מי שמודע לבעיות שלו. בנוסף עליכם להבין שהדרך היחידה למנוע מהבעיות שלכם לשוב ולתקוף אתכם שוב היא ללמוד להכיר את ההבדל בין "לקבל החלטות" לבין "להיסחף" לאן שהחיים מובילים אתכם. בנוסף חשוב לדעת שהזדמנות זו ניתנת לכם משמים ובמידה ותבחרו לקחתה תזכו לפריצת דרך חיובית ומשמעותית בכל הקשור לתחום העבודה והקריירה ובכל הקשור לתחום האישי והזוגי. בעבודה: פרויקט חדש או עשייה חדשה עולים על הפרק והכיוון נראה חיובי ביותר. אלו מכם שינצלו בתבונה את המצב החדש שנוצר יזכו גם לקטוף את פירות ההצלחה. לאלו מכם שמחפשים עבודה, צפויה הזדמנות טובה לחזור למעגל העשייה. כל שעליכם לעשות הוא להתחבר ליוזמה, לתכנון, להתלהבות, אמונה ולמרץ. זוגיות: השבוע יש באפשרותכם לקדם ולהעניק לזוגיות בה אתם מצויים משמעות ועניין. כל שעליכם לעשות הוא להכניס קצת אינטימיות, ארוטיקה ורומנטיקה לעולמכם הזוגי. תהליך זה, יבלום את השחיקה שלאחרונה חלחלה לעולמכם הזוגי והמיני. לרווקים: הכרות שהחלה דרך צג המחשב מפתחת אצלכם ציפיות מרובות. התחברות לחשיבה פרקטית ומעשית היא הדרך הנכונה להיכנס לעניין.

דלי
המוטיב המרכזי, צורך בחשיבה חיובית. מחשבותיכם הן מפתח לדימוי העצמי ולרגשות שלכם. התמקדות במחשבות משמחות ומעצימות, תעניק לכם את היכולת לחולל שינוי חיובי במגוון תחומים בחייכם אך הבולט מכולם, קשור בעבודה, התפתחות מקצועית ויעוד. תוכניות ומהלכים שהתרחשו לאחרונה אצל רבים מבני מזל דלי, גזלו מכם אנרגיה רבה והעומס והאחריות שמוטלים על כתפיכם גורמים לכך שלעיתים אתם חסרי סבלנות לדרישותיהם של הסובבים אתכם. כולי אמונה שהתחברות לחשיבה חיובית תסייע בידכם לראות את הדברים באור שונה שבעקבותיו תוכלו לבצע את המוטל עליכם ביתר הצלחה. נושאים שקשורים בבריאות מעסיקים אתכם וכדאי להיות קשובים לצורכי הגוף שלכם שמאותת לכם כי הגיע הזמן לנהוג כלפיו באחריות המתבקשת. בעבודה: מעריכים את עשייתכם ואתם דמות חיובית אשר ניתן ללמוד ממנה. הקלפים מצביעים על כך שבקרוב יורחב תחום אחריותכם ויתכן כי תתבקשו לסייע ולקדם פרויקט חדש בנוסף לעשייתכם. עשו זאת בשמחה- תגמול ראוי לא יאחר לבוא. יחד עם זאת חשוב לציין שעשייתכם, יכולה לגרור מבטי קנאה והסובבים אתכם. לכן חשוב להקפיד על צניעות, שתיקה וענווה. בבית: יש נטייה של דברים להתקלקל. הקפידו על תחזוקה מונעת ובצעו תיקונים כאלה ואחרים. זוגיות: מאבקי כבוד יצרו בלבכם אפאטיות זוגית והתחושה שמה שיהיה יהיה, מובילה את הקשר שבו אתם מצויים למבוי סתום שבו שני הצדדים אינם נוהגים בהיגיון. כדי להיחלץ מהמצב הקיים, יהיה עליכם לקחת אחריות ולהוביל למהלכים שישפרו את התקשורת המילולית הקיימת. האתגר השבועי שלכם: קבלה עצמית של המעלות והחסרונות שלכם

דגים
אם יש לכם משאלת לב או בקשה כמוסה אותה אתם רוצים להגשים ולקבל, זהו השבוע לבקש זאת. תגמול ראוי בגין המאמץ וההשתדלות הרבה שהשקעתם בנושא או עשייה, הולך וקרב וזמן קטיפת הפירות על כך שהתמדתם באמונתכם, בעשייתכם ובמאמציכם נמצא ממש מעבר לפינה. השבוע הקרוב, משפר את מצבכם וימים כואבים שמנעו שינה מעינכם מסתיימים. שבוע חיובי בפתח והקלה מסוימת מאפשרת לכם להתחיל ולצבור כוחות חדשים. חשוב לדעת, שמשאלת לב שהתגשמה בחייכם, היא איננה תוצאה של "מזל" אלה תוצאה של התנהגותכם הנחושה, האמונה שבליבכם וכוח הרצון, שעזרו לכם ב"ה לממש תקווה ושאיפה ולהפוך את חלום למציאות. בבית: בעיות/תקלות שקשורות במים מעסיקות אתכם. בעבודה: זהו שבוע חיובי אך מעייף. היפתחות לקבלת עזרה מהסובבים אתכם תאפשר לכם לתפקד ביעילות רבה יותר. לאלו מכם שעוסקים באמנות על גווניה השונים, יהיה זה שבוע בעל השראה שעשויה להוביל לשינוי חיובי. זוגיות: לרווקים שבניכם: היכרות שהחלה לא מזמן גורמת לכם להתנהג בצורה בה אתם מנסים כל העת לרצות את הצד שכנגד היות ואתם חוששים שמא תישארו לבד. תהליך זה גורם לעומס מנטאלי מיותר וחשוב שתמצאו את הזמן לטפל בכך. לנשואים: שבוע טוב לתת לזוגיות שלכם את הטיפול שלו היא זקוקה. הקצאת זמן לטיפוח התא הזוגי תשפיע לטובה על מישורים נוספים בחייכם. צמיחה אישית: משיכה והתעניינות בעולם הרוח על היבטיו וגווניו השונים עולים על הפרק ומוחכם ולבכם מאותתים לכם שהם חשים צימאון לידע כזה או אחר שיאפשר לכם להמשיך ולצמוח. הרשמה ללמידה והעשרה כזו או אחרת תרווה את צימאונכם הרוחני.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך