ברוך שובכם

לאחר 2 הפסדים ב-3 מחזורים, חזרה קבוצת הכדוריד של הפועל אשדוד לנצח. אשדוד גברה 29:32 על רחובות. הליגה תצא לפגרה בת שבועיים ואז תפגוש בחוץ את מכבי ת״א.
ברוך שובכם

ברוכים השבים שחקני קבוצת הכדוריד של הפועל אשדוד. לאחר ניצחון במחזור הפתיחה הגיעו 2 הפסדים רצופים. היום, שישי, חזרו שחקני אשדוד לנצח.

הפועל sp מצרפלס אשדוד חזרה למסלול הנצחונות לאחר שגברה בשישי על עירוני רחובות 29:32.

רחובות באה להילחם ואף פתחה חזק את המשחק והובילה בדקות הפתיחה. האדומים נכנסו למשחק רק לאחר 15 דקות משחק והצליחו להפוך את התוצאה. למחצית ירדו הקבוצות  ביצרון של שער לאשדוד 15:16.

המחצית השנייה נפתחה גם היא חזק מבחינת האדומים שהגיעו ליתרון השיא שלהם במשחק בין 4 שערים. נגמר? לא. רחובות לא וויתרה וצמצמה לנקודה 7 דקות לסיום.

האדומים ידעו שהם חייבים להשאיר את הנקודות בבית ולא לסיים בתיקו או לספוג הפסד נוסף. עצירות מצויינות של ליאור קפלן בשער נתנו את האות להגדלת הפער ושמירת הניצחון 29:32 והנקודות נשארו באשדוד.

לאשדוד: אלכסיי גרגורייב בלט עם 7 שערים, אדיר כהן, סשה צ׳ודנובסקי, שלומי צייטלר 4 שערים כ״א, דדי פרץ , גורן סרנץ ויוסי ביטרמן 3 שערים כ״א, עמרי קושמרו וישראל ביטרמן שני שערים כ״א.

כעת יוצאת הליגה לפגרת נבחרת בשבועיים הקרובים ואשדוד  תפגוש במחזור הבא בחוץ את מכבי תל אביב.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך