מאסטר שף רביבו

עוד ניצחון לאדומים אשדוד ועוד בישול כפול לדוד רביבו. לאחר שבישל את שני השערים בניצחון הקודם על עירוני שדרות, בישל השבוע רביבו את שני השערים להפועל אדומים אשדוד בניצחון 1:2 על בית"ר מעלה אדומים. את השערים כבשו נועם תרועה וגדיף וורקאט. במחזור הבא תפגוש אדומים אשדוד את האחרונה מודיעין.
מאסטר שף רביבו

לא יודע מי התפלל בבית הכנסת בכיפורים מהפועל אדומים אשדוד, או מה ביקש, אבל הפגישה ההיא בבית הכנסת שבסופה הגיע דוד רביבו להפועל אדומים אשדוד, כנראה נפלה על אוזניים קשובות.

משחק שני לרביבו באדומים אשדוד ויש לו כבר 4!!! בישולים, שניים בכל משחק. מאסטר שף אמיתי. בשבוע שעבר הוא בישל צמד מול עירוני שדרות והיום, שישי, הוא הוסיף במשחקו השני עוד 2 בישולים במשחק הניצחון 1:2 מול בית"ר מעלה אדומים בחוץ. לאשדוד 13 נקודות מתוך 5 מחזורים.

רביביו בישל את השער הראשון בדקה ה-31 לנועם תרועה ואת השני בדקה ה-78 לגדיף וורקאט. מעלה אדומים הצליחה רק לצמק את התוצאה, אבל אשדוד חוזרת עם ניצחון חוץ במשחק קשה מאוד מול קבוצה שרבות ישאירו נקודות במגרשה. במחזור הבא תארח אשדוד את האחרונה מודיעין.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך