תורג'מן לפני הבכורה מול אשקלון: "בבית שלנו נבוא מוכנים למשחק"

עמיר תורג'מן יעמוד לראשונה על הקווים במ.ס אשדוד ביום שבת (19.00, הי"א). תורג'מן אמר לפני המשחק: "כל מי שישחק יתן את ה-100אחוז ממה שהוא יכול".
תורג'מן לפני הבכורה מול אשקלון: "בבית שלנו נבוא מוכנים למשחק"

עמיר תורג'מן מאמן מ.ס, יעמוד בשבת לראשונה העונה על הקווים של קבוצתו. תורג'מן התייחס לפני האימון המסכם למשחק מול אשקלון (19.00, הי"א) ולמשחקו הראשון כמאמן אשדוד ומאמן בליגת העל: " "אני מאד מתרגש, זה חלק מהתקדמות שלי ומהרצון שלי להגיע לרמות הגבוהות ביותר, בטח באשדוד מקום שגדלתי בו ומכיר פה כמעט כל אבן, הגעתי למועדון מסודר שיש בו הכל, מועדון טוב עם שחקנים טובים ואני מקווה שנתקדם גם בתוצאות".

לגבי ההמשך אמר: "אנחנו מחפשים את הפתרונות ואני גם אמצא אותם, מבחינתי כל מי שישחק יתן את ה-100 אחוז ממה שהוא יכול אני גם בטוח שנהייה טובים כולם, אשקלון קבוצה מצויינת היא באמת השתפרה לא מעט ראינו אותם אבל אנחנו רוצים להביא רוח חדשה לצאת לדרך חדשה, בבית שלנו ובהחלט נבוא מוכנים למשחק".

המאמן דיבר גם על החיבור של הקבוצה: "צריך לחבר את הכל וברגע שנעשה את זה אין לי ספק שתהייה לאשדוד קבוצה טובה.אני לא מסתכל על הטבלה בשלב זה, אני מסתכל רק על הקבןוצה שלי איך היא עומדת, מה השחקנים עושים ואם השחקנים מבינים מה שאני רוצה. אנחנו מאד רוצים לנצח מחר אבל הדרך חשובה ובסוף נגיע לאן שאנחנו רוצים".

על האווירה שגילה במ.ס אמר: "אני ממש נהנה מהאימונים עם השחקנים, כולם רוצים ועובדים בתלהבות, כמובן שבסופו של דבר הכל מגיע למגרש ולתוצאות".

כמו שזה נראה המגן קרלו ברוצ'יץ' עשוי לחזור להרכב. תורג'מן התמקד בחמישי יותר על החלק ההגנתי ובשישי ההתקפי. במהלך האימון אמר: "מי שלא ירוץ ויתן הכל לא יישחק".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך