לצאת בשישי לפגרה עם ניצחון אחרי 2 הפסדים

קבוצת הכדוריד של הפועל אשדוד צברה 2 הפסדים מתוך 3 מחזורים. בשישי, היא תרצה לחזור לנצח כשתארח את עירוני רחובות (16.00, מקיף ט'). המשחק ישודר בערוץ הספורט בשידור ישיר. הליגה תצא לאחר המחזור לפגרת נבחרת.
לצאת בשישי לפגרה עם ניצחון אחרי 2 הפסדים

לאחר שני הפסדים רצופים, מתוך שלושה מחזורים, רוצים בקבוצת הכדוריד של הפועל אשדוד לחזור לנצח. אשדוד תארח בשישי את עירוני רחובות (16.00,מקיף ט', שידור ישיר בערוץ הספורט).

אשדוד מגיעה בתחושה לא נוחה, אחרי הפסד שני ברציפות. גם במשחק האחרון בראשל"צ, מול הפועל ראשל"צ, אפשר היה לראות שהתרומה שהיא מקבלת מהזרים לא מספיקה. מנגד רחובות (ניצחון על מוצקין, הפסד לרמה"ש) נחה בשבוע האחרון (בגלל המשחק הדחוי מול מכבי ראשל"צ) – והיא תגיע בכוחות מחודשים, ועם תובנות איך לשמור על יתרון של 4-5 שערים שלא הספיקו לה בהפסד האחרון ברמה"ש.

הליגה תצא אחרי המחזור לפגרת פעילות נבחרות ישראל. הנבחרת הלאומית תארח בארץ  סדרה של 3 משחקים מול נבחרת אוקראינה (26-28 בחודש, בקרית אונו, אשדוד ובהדר יוסף שבת"א), כהכנה לקראת מוקדמות אליפות העולם שייערכו באמצע חודש ינואר בליטא. הליגה תתחדש עם המחזור ה-5, ב-3 בנובמבר

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך