"תהיו עם ראש פתוח, תרצו ללמוד ונצליח".

זה מה שאמר עמיר תורג'מן, מאמן מ.ס החדש לשחקני הקבוצה. "הוא הביא אנרגיות אחרות למועדון", כך אמרו מספר שחקנים על תורג'מן, לאחר שני אימונים. שחקן בכיר: "מרגישים את הקצב אין אפס. רק שנצליח עכשיו". תורגמן באסיפה: "תבואו כל אימון בקצב גבוה".
"תהיו עם ראש פתוח, תרצו ללמוד ונצליח".

אווירה אחרת לגמרי במ.ס אשדוד.

בשיחה עם מספר שחקנים, אמרו כולם כי המאמן החדש, עמיר תורג'מן הביא אנרגיות אחרות לקבוצה. אחד השחקנים הבכירים אמר: "יש אנרגיות חיוביות. איו אפס. מרגישים את הקצב את התוכן. אני מאוד מרוצה. רק שנצליח עכשיו. תענוג. סוף סוף אימוני כדורגל". שחקן אחר אמר: "קצב טוב, כדורגל שמח".

תורג'מן עצמו שוחח עם השחקנים באסיפה ואמר להם: "תהיו בראש פתוח תרצו ללמוד נצליח. תבואו כל אימון בקצב גבוה. תשפרו בכל אימון בכדי להגיע בשיא למשחקים". במ.ס אשדוד מספרים כי הוא יורד לפרטים הקטנים ביותר, כמו קצב האימון, הדרישה מהשחקנים. חי את האימון ואת הקבוצה. אגב, תורג'מן ביקש מהשחקנים לא להתעסק בתקופה הקרובה עם התקשורת.

תורג'מן ועוזרו ארז בלפר, עובדים בשיתוף פעולה מלא עם הצוות הקיים וגם היועץ המנטאלי מגיע לכל אימון מתרשם, רושם לעצמו פרטים. הוא אומנם טרם נכנס לעבודה מול השחקנים, אבל זה יקרה ככל הנראה כבר בקרוב.

בשבת מחכה לאשדוד אשקלון. אשקלון תגיע לי"א (19.00) כשלה 8 נקודות. התקווה היא כבר עתה להביא ניצחון ראשון העונה. על פי האווירה כרגע באימונים הבודדים שערך תורג'מן זה נראה אופטימי. הקבוצה לא יצאה לחופש וגם מחר, חמישי, ייערך אימון נוסף.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך