עוד כ-4000 ש"ח חסרים לכיסוי תשלןפ המצבה של רוקסנה

רוקסנה ארנוב נהרגה בתאונת דרכים ביום הולדתה. אמה וסבתא שנמצאות במצב כלכלי קשה לקחו הלוואה לבניית מצבה עבורה. הסיפור פורסם בהבלטה "באשדוד אונליין" והיה מי שתרם. כעת חסרים עוד כ-4000 שקלים לכיסוי ההלואה כולה. עדיין ניתן לעזור ולתרום.
טרגדיה: רוקסנה שבה מיום ההולדת שלה ונהרגה בדרך חזרה
רוקסנה ז"ל - צילום: פייסבוק

סיפורה של רוקסנה ארונוב, שנהרגה בתאונת דרכים ביום הולדתה, פורסם בהרחבה. משפחתה שנותרה, אמה וסבתה, נטלו הלוואה לבניית מצבה לרוקסנה. אבל השתיים סובלות ממצב כלכלי קשה, מאחר ונתמכו על ידה ולכן לא הייתה ידן משגת לשלם עבור מצבה ונטלו הלוואה. מעבר לעובדה שכעת מצבן החמיר כי רוקסנה איננה בכדי לסייע להן בשכירות עבור דירתן הקטנה ועבור מחייתן.

הסיפור על האם והסבתא, שפורסם במקומות רבים וגם בהבלטה ב"אשדוד אונליין", גרם ללא מעט אנשים טובים לעזור בגיוס כסף לכיסוי ההלוואה. כרגע חסרים עוד 4000 שקלים לערך לכיסוי ההלוואה כולה.

חברה הקרוב של רוקסנה דניאל דרובישבסקי, שהיה בין הפונים לעזרה למשפחה כתב בדף הפייסבוק שלו:

מכל הפוסטים וכל הדברים שקורים לי בחיים, בחיים לא קרה לי שאיבדתי מישהו כל כך קרוב שאתה אוהב
ואתם יודעים כבר מה קרה עם רוקסנה …אני רוצה להודות בתודה ענקית למשפחה לחברים לאחי הגדול לאימא שלי לאבא שלי והחברים שתמיד תמכו בי כשהייתי צריך. אפילו עכשיו הכרתי עוד חברים חדשים ואנשים מדהימים. החברים, המשפחה , החברים המשותפים שיש לי בפייסבוק שתרמו ועזרו לאימא של רוקסנה שאיבדה בת יחידה ומצבה קשה לאור המצב שגרות בדירה קטנה האימא והסבתא וכל יום בוכות ונזכרות שרוקסנה כבר לא איתנו ..
אמנם עוד לא השגנו את כל הכסף למצבה ולעזור למשפחתה, אבל מדהים שאנשים כל כך מדהימים שלא מכירים את רוקסנה תרמו למשפחה  וסכום לא קטן. אמנם לא הכל, אבל סכום מכובד ויפה. אני רוצה להגיד תודה לכולכם כל אחד ואחד ובמיוחד ליבגני, בן אדם בעל בר חדש ברובע יג שרק פתח ועוזר לאנשים שלא מכיר הוא וחבריו תודה ענקית לכולם שמרו על עצמכם".

לדניאל יש עוד בקשה מיוחדת: " ב- 18 לחודש בשעה 17.00,  בבית העלמין כולם מוזמנים לבוא 30 יום למצבה". בעלה של רוקסנה, ברוך, נפצע אף הוא קשה באותה תאונה.

למעוניינים עדיין לתרום, ניתן להתקשר למספר: 0548073903 או לתרום בבנק הבינלאומי הראשון סניף 33 מספר חשבון 105-404527 אירינה ברילקוב

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך