מטריד: "נתפסו על חם" תיעדו צעיר מאשדוד שהציע הצעות מגונות לקטינים

צעיר בן 23 מאשדוד התווסף לרשימת "נתפסו על חם", קבוצה ששמה לה מטרה לתפוס פדופילים ברשת. לטענת אנשי "נתפסו על חם", החשוד שוחח לכאורה עם אחד מהם שהציג עצמו כקטין וביקש ממנו תמונה של איבר מינו ואף הציע לו לכאורה לקיים יחסי מין עם קוקסינל.
עצור באשדוד

חשוד נוסף מאשדוד צורף לרשימת החשודים בפדופיליה של "נתפסו על חם".

תושב אשדוד כבן 23, נתפס על ידי אנשי ,נתפסו על חם"  לדיבריהם מתכתב לכאורה עם ילדים באתר "אטרף". כידוע אנשי "נתפסו על חם", מציגים עצמם כקטינים באתרים ואותו בחור בן 23, חשוד כי לכאורה הוא התכתב עם אחד מהם כשהוא חושב שזה ילד קטן והציע לו הצעות מגונות.

החשוד מאשדוד, שלח את תעודת השחרור שלו לקטין כצעד בונה אמון, וכמובן את תמונת איבר המין שלו משלל זויות. והוא גם ביקש לכאורה לדעת:  "כמה הכלי שלך?" "תן תמונה בלי הפנים רק כלי".

בהתכתבות נכתב לכאורה מצידו, על פ אנשי "נתפסו על חם":  "אני גם בארון עמוק. רוב הזמן עם נשים" וכי אמר לילד "בא לך לזיין קוקס שווה ביחד?" אנשי "נתפסו על חם" אמרו בעניין :"מרבית התמונות שהוא שלח לא ניתן להעלות באתר, אבל במידה והוא יכחיש נאלץ להעלות את כל המידע שנאסף".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך