תורג'מן באימון הפתיחה: "שמח לחזור הביתה לעיר הולדתי".

עמיר תורג'מן, מאמנה החדש של מ.ס אשדוד החל הבוקר כבר בתפקידו והעביר את האימון. החופשות בוטלו ויהיו אימונים עד למשחק במוצ"ש מול אשקלון. איתו יעבדו עוזר המאמן ארז בלפר והמאמן המנטאלי ערן וייסברד.
תורג'מן באימון הפתיחה: "שמח לחזור הביתה לעיר הולדתי".

"אני שמח לחזור לבית שלי, לעיר הולדתי. מודה על ההזדמנות שניתנה לי. זה הזמן לעבוד ולא לדבר". כך אמר היום, שלישי, מאמנה החדש של מ.ס אשדוד, עמיר תורג'מן, שכבר העביר את אימון הבוקר. תורג'מן סיכם לשנתיים וחצי.

עבור תורג'מן, זוהי הקבוצה הראשונה בליגת העל, כמאמן ראשי, אבל עד אתמול, שני, הוא גם שימש כעוזר המאמן בנבחרת ישראל ואימן גם את בית"ר ת"א רמלה, מהקבוצות הבולטות בלאומית. תורג'מן ששיחק בעבר בקבוצה הוא מאמן מוערך ואמור היה להגיע לפני המאמן הקודם, ראובן עטר, אבל אז הדברים לא עלו יפה. עכשיו כאמור הוא האיש על הקווים ובידיו האחריות להוציא את אשדוד מהמצב בו היא נתונה.

תורג'מן. חזר הביתה. (צילום: לירון מולדובן)

עם תורג'מן יעבדו גם עוזרו ארז בלפר ומאמן מנטאלי שגם הוא נכח באימון, ערן וייסברד. פעולה ראשונה של תורג'מן הייתה לבטל את כל החופשות בשל החג. כבר מחר במקום חופש לפני ערב החג, יהיה אימון. עד למשחק במוצאי השבת מול אשקלון יהיה אימון בכל יום.

מי שלא יישחקו מול אשקלון הם השוער יואב ג'ראפי, שעדיין לא כשיר לעמוד בשער ולכן השוער השני, ירדן קרישטול ימשיך במקומו וניר ברדע, שנפצע במשחק מול מכבי חיפה ומסתייע בקביים בכדי ללכת.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך