שר הכלכלה מבטיח מהפכה: בקרוב נזמין רק ערוצים שנרצה

שר הכלכלה אלי כהן מבטיח כי כבר בעוד 3 שבועות יפעל לביטול חבילות הבסיס שמהוות מחיר גבוה למנויי הכבלים והלוויין. המטרה היא לאפשר ללקוחות להצטרף לחבילות זולות יותר ובעיקר לבחור ערוצים לפי רצונם.
שלט טלוויזיה
 שר הכלכלה, אלי כהן, שבאחריותו סמכויות רבות ממשרד התקשורת, דורש לאמץ את המלצות "הוועדה המייעצת להסדרת הרגולציה על שוק השידורים" או במילים אחרות, לבטל את חבילות הבסיס שמוכרות כיום חברות הכבלים והלוויין.  כידוע כיום אנחנו רוכשים "חבילות בסיס" שבהן עשרות ערוצים במחיר גבוה ואת חלקן אנו כלל לא רוצים ולא רואים, אבל משלמים עליהן מחיר יקר שלא לצורך.
עכשיו מבטיח שר הכלכלה כהן כי יפעל לביטול חבילות הבסיס דבר שיביא להפחתת המחירים לצרכן. השר מגלה כי זה יקרה בתוך כמה שבועות וכי הוא פועל להוציא לפועל את התיקון הזה.
עוד טוען השר כדוגמא כי מה שמפריע להוזיל את המחיר בין היתר הוא מגוון ערוצי הספורט. בדעתו לטפל בכך על ידי זה שערוצי הספורט ימכרו תכנים ילכל החברות ובכך הן יגדילו את התחרות. בסופו של דבר על פי גורמים בכירים המעורבים בעניין המטרה היא לאפשר ללקוחות להצטרף לחבילות זולות יותר ובעיקר לבחור ערוצים לפי רצונם.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך