רוקסנה נהרגה בתאונה משפחתה נותרה חסרת כל

אמה וסבתא של רוקסנה ארונוב ז"ל, שנהרגה ביום הולדתה בתאונת דרכים, נותרו חסרות כל. השתיים נעזרו ברוקסנה כלכלית. לאם ולסבתא קשה לשלם גם את ההלוואה שלקחו לבניית מצבה עבור רוקסנה. למעוניינים ניתן לתרום בבנק הבינלאומי הראשון סניף 33 מספר חשבון 105-404527 אירינה ברילקוב
רוקסנה נהרגה בתאונה משפחתה נותרה חסרת כל

רוקסנה ארונוב ז"ל, נהרגה ביום הולדתה בתאונת דרכים, כשחזרה מהמסיבת שארגנו לה. אמה וסבתא שנעזרו בה, נותרו חסרות כל.

כזכור יום הולדת הסתיים באסון: זה היה ערב שכולו שמחה וחיוכים, יום ההולדת 30 של רוקסנה שאירגן הבעל ברוך, חברים ובני משפחה שהוזמנו למסעדה חגגו איתה. שעה לאחר מכן היא ושניים מחבריה נהרגו בתאונה קטלנית בכביש 4. גם הבעל ברוך נפצע קשה מאוד ועבר סדרת ניתוחים מאז.

התאונה הקשה ארעה בין מחלף יבנה למחלף חולות, כאשר משאית פגעה בהם כשהם שהו בשולי הכביש. לאחר שככל הנראה 2 הרכבים עצרו בצידי הדרך והנוסעים שהיו בהם ניהלו ויכוח.

רוקסנה ז"ל והבעל ברוך שנפגע אף הוא קשה בתאונה (צילום: דניאל דרובישבסקי)

עתה מסתבר כי רוקסנה עזרה מאוד לאמה וסבתא שגרות בדירה קטנה של חדר וסלון באשדוד. בעקבות מותה נותרו השתיים כמעט ללא שום אמצעי כלכלי למחיה. רוקסנה שעבדה באבטחה נישאה לפני כשנה ועזרה כספית לשתיים. כעת אין מי שיעזור. אמא של רוקסנה עובדת בטיפול בקשישים, אולם הסכום לא מאפשר גם שכירות וגם מחייה. מה גם שקשה לאם לחזור לעבודה לאחר מות ביתה.

בנוסף נטלה אמה של רוקסנה הלוואה בכדי לבנות לביתה מצבה. גם את הכסף הזה קשה לאם ולסבתא להחזיר. חבר קרוב של המשפחה מתאר את המצב כקשה.

למעוניינים ניתן להתקשר למספר: 0548073903 או לתרום בבנק הבינלאומי הראשון סניף 33 מספר חשבון 105-404527 אירינה ברילקוב

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך