הפסקות חשמל באשדוד בעקבות סופת הגשמים

עשרות בתי אב נותקו מחשמל למשך דקות ארוכות וחוברו שוב, אך לא לזמן רב, כך לפי דיווחים שהגיעו אלינו מתושבים מודאגים. בחברת חשמל מטפלים בתקלה
"סיוט מטורף התינוקות צרחו במשך שעות" - אחרי 24 שעות חזר החשמל למשפחות מאשדוד
צילום: אתר חברת חשמל

למרות מאמציה הגדולים של חברת החשמל לעבור את היורה (הגשם הראשון) ללא אירועים מיוחדים, ולמרות ההכנות הרבות בחודשי הקיץ שכללו גזימת עצים ותיקון תקלות צפויות, הבוקר כבר התקבלו דיווחים על הפסקות חשמל בחלק מרחובותיה המרכזיים של העיר.

על פי הדיווח שהגיע לאתר 'אשדוד אונליין' במספר רחובות בעיר דווח על הפסקות חשמל שחוזרות כל זמן קצר, אך בחברת חשמל מבטיחים כי התקלה תתוקן בקרוב, כאשר צוות של החברה כבר עובד בשעה זו על מוקדי התקלה ומנסה למנוע תקלות נוספות בהמשך היום.

לפי תחזית מזג האוויר צפויה העיר אשדוד לספוג עד שעות הלילה ממטרים נוספים של גשמי ברכה, אך לעת עתה לא ידוע אם הם עשויים לייצר תקלות ברחבי העיר, ובחברת חשמל מבטיחים לתת מענה מיידי לתושבים במוקד השירות שלהם.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

blank

אולי יעניין אותך