תחזית אסטרולוגית שבועית של עוזי הכהן

תחזית שבועית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט לשבוע שבין 04/10/17 ועד 13/10/17
תמונה אסטרולוגית

טלה:

לאחרונה רכשת כלים, הגעתם למסקנות, תובנות, הארות ולהחלטות אשר אמורות להכניס שינויים חיוביים לחייכם, אך למרות זאת רבים מבני מזל טלה מתקשים בתהליך היישום. עליכם לדעת ולהבין כי אין זה מספיק לדעת מה נכון לעשות. אם אינכם מצליחים לגבש דרכי פעולה להוציא אל הפועל בכוחות עצמכם, הרשו לעצמכם לפנות לעזרה ולסיוע ממקור חיצוני אשר יש ביכולתו להאיר את דרככם ולעזור לכם לממש את רצונותיכם..

בעבודה: דרישה להתחייבות מצדכם לגבי תהליך או פרויקט כזה או אחר שמתרחש במקום עבודתכם, גורם לכם לחששות ולבטים שמא לא תצליחו במשימתכם. הקלפים מצביעים על כך שאין מקום לחשש ובמידה ותתחברו לאמונה בעצמכם ובבורא עולם, תוכלו לעמוד בהצלחה בכל משימה שאותה תתבקשו לבצע. לאלו מכם שמחפשים עבודה, ממליצים הקלפים קודם כל להירגע! ולאחר מכן, להתמקד בחיפוש אחר עבודה בצורה מסודרת. מעבר דירה או שינוי של מקום המגורים נראים באופק. התהליך חיובי. זוגיות: מתח סמוי שנובע מכעסים מודחקים יוצר בלב תחושה של ביחד ולבד. תהליך זה מכריח אתכם להעמיד פנים ולשחק משחק שלכאורה הכול בסדר… למעשה, לא כך הם פני הדברים ויש צורך לתחזק ולתקן. זוגות רבים מתווכחים בניהם, לבסוף הם מגיעים לפשרה, קובעים עמדה משותפת ואז בשנייה אחת, אחד מהם שובר את הסכם השלום כאשר הוא אומר "אני מסכים… אבל" או "את צודקת… אבל". שימו לב שה "אבל" הוא מהות כל הוויכוח בניכם והסיבה לתחילתו. בפשרה אמתית – אין "אבל". הגיעו להסכמה כזו המקובלת על שני הצדדים במשותף.

התיקון השבועי: להיפתח לקבלת עזרה מהזולת/מהיקום. תהליך זה של נכונות לקבלת סיוע יביא לשיפור במצבכם. שבוע מבורך, חג סוכות שמח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: בזמן ההתמודדות עם משבר כלשהו הזכירו לעצמכם: הבור הזה, המכשול הזה, הקושי הזה ( תבחרו לכם אחד) נמצא כאן על מנת שאני אצא ממנו – חזק יותר בהחלטותיי וגבוה יותר בדרך לצמיחה!

שור:

המהות של השבוע הקרוב מדברת על סיומו של פרק ויצאה לדרך חדשה. התיקון השבועי: להתחבר אל שמחת חינם. אצל חלקכם, לאחר תקופה כבדה וחסרת אנרגיות, שחר חדש מפציע והזדמנויות חדשות צצות ועולות. תהליך שהסתיים, קשר שנגמר, תקופה שחלפה נכונות לצאת לדרך חדשה כול אלו ילוו אתכם בשבוע זה. כמו כן, הבטחות או תוכניות אשר לא יצאו אל הפועל גורמות לכם להרגיש מאוכזבים ופגועים. תחושות אלו ילוו אתכם זמן מה אך עליכם לדעת להתגבר ולהמשיך הלאה. מותר לכם לכאוב, מותר לכם גם לקטר אך הכי חשוב זה לדעת שיש ביכולתכם גם להתגבר, להפיק לקחים, לשנות מחשבות ודעות שיתרמו ויסייעו לכם להתחבר שוב לביטחונכם העצמי. בבית: אינכם נותנים את תשומת הלב הדרושה לסובבים אתכם ואתם בעיקר מתרכזים בעצמכם. הקלפים ממליצים לכם להיפתח ולראות את כל הטוב שקיים בעולמכם. התמקדות בדברים הטובים תגרום להם לגדול ולצמוח כך שתוכלו לשאוב מהם גם עידוד וגם כוח.

בעבודה: תחושת הביטחון מתערערת ויש מתח באוויר. מהלכים שבוצעו לאחרונה גורמים לחוסר נוחות. אתם רגישים מתמיד ונוטים להיפגע ולקחת ללב גם דברים פעוטים אשר גורמים לכם לחולשה ולחוסר יציבות אנרגטית והדבר עשוי לפגוע ולהחליש את בריאותכם.

כספים: בתקופה הקרובה כדאי מאוד להיזהר מבחינה כספית. הקלפים מצבעים על כך שאתם נכנסים לתקופה של הוצאות מרובות. חשיבה כלכלית נבונה תמנע מכם לחצים כספיים עתידיים.

זוגיות: קשר שנראה מבטיח, מתחיל לעורר ספקות ותהיות לגבי נכונותו. לנשואים שביניכם מראים הקלפים כי השבוע יהיה עליכם לחבור לאומץ לב ולנהל עם בן הזוג שיחה מעמיקה שתבהיר דברים, תוכניות וכוונות. שיחה כזו שתתנהל בפתיחות ויושר תאפשר לכם להבין היכן אתם עומדים. לאלו מכם שנמצאים בתהליכי פרידה, סיום וניתוק של קשר, מומלץ לשחרר מתוך אמונה שמגיע לכם טוב יותר. חג סוכות שמח, שבוע מבורך, ואלוקים אתכם.

הכוונה רוחנית: רדיפת כבוד היא סימן לכך שאינך מעריך מספיק את עצמך. אנשים שמרוצים באמת מרמת ההישגים שלהם, אינם זקוקים להכרת החברה על מנת לשכנע את עצמם שהם בעלי ערך. אם אתה מאמין בעצמך, לא אכפת לך מה חושבים האחרים.

תאומים:

הלם!, פחד משתק, תחושת חוסר אונים והעדר תחושת ביטחון כלכלי או רגשי. השבוע יתכן מפגש/ביקור במקומות סגורים כמו למשל בית חולים, כלא או מוסד. זהו שבוע לא פשוט ורבים מכם, עוברים רגעים, שעות וימים שבהם הם חשים כי לעיתים הם כבולים לדעות קדמות, למקומות או לאנשים שאינם מאפשרים להם להתפתח ולהתקדם כפי שהם היו רוצים באמת. תהליך זה שבו אתם אסורים או כבולים למקום לא טוב או למצב נואש שבו אינכם יכולים להניע תהליכים, יוצר עגמומיות נפש וחוסר חדוות חיים שמלווה אתכם הן בבית והן בעבודה. הקלף השבועי שלכם מלמד שלפחדים שאוחזים בלבכם אין כול אחיזה במציאות ודווקא כעת חשוב מאוד לזכור שגם כשהמצב קשה, ובדרך הטבע אנו לא מצליחים לראות אפילו נקודה אחת של אור בקצה המנהרה, עדיין 'לא אבדה התקווה לשנות.

זוגיות: גם כאן ניתן לראות שהשבוע הקרוב מזמן לכם מבחנים רבים שהמוטיב העיקרי שלהם קשור באופן בו אתם בוחרים לתקשר עם בן הזוג. באופן כללי ניתן לומר שהזוגיות שלכם משותקת, דבר שמצביע על משבר. רצוי ומומלץ לנצל את חופשת חג הסוכות להחלמה ושיקום. אל תהססו גם לפנות לייעוץ והכוונה שיסיעו לכם להשתחרר מהמחנק הזוגי בו אתם מצויים.

לרווקים: מערכת יחסים עם אדם שאיננו פנוי מבחינה רגשית יוצרת בלבול ועליכם להיזהר.

בריאות: חולשה בריאותית שתבוא בדמותה של התקררות משהו כמו שפעת קלה או כאבי שרירים, עשויה להעיב על יומכם, עשיית הילינג או כל טיפול אנרגטי אחר, יגנו עליכם מפני פגעי החשיבה השלילית ויחזקו את המערכת החיסונית שלכם. התיקון השבועי: להתחבר אל שמחת חינם. שבוע טוב, חג סוכות שמח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: גם כשהמצב קשה, ובדרך הטבע אנו לא מצליחים לראות אפילו נקודה אחת של אור בקצה המנהרה, עדיין 'לא אבדה תקוותנו'. ה' יכול לעזור להשתדלות שלנו שתצליח הרבה מעבר למצופה, ואם נזכה לכך, אפילו מעבר לטבע הדברים. אז אל ייאוש!!

סרטן:

היכולת שלכם ליצור איזון בחייכם לוקה בחסר. נטייה להגזים או להפריז יוצרת בלבול וחשוב שתקפידו להיות בשליטה. השבוע הקרוב מאיר פנים לבני מזל סרטן ורבים מכם ישמחו לגלות שיש הפתעות נעימות בחיים ושכאשר אתם באמת זקוקים למשהו, הרשו לעצמכם להאמין בכל לבכם שהוא אכן יגיע, גם כשהדבר נראה בלתי הגיוני או בלתי אפשרי. עליכם לדעת שכאשר אתם פתוחים לקבל, דברים אכן מגיעים אליכם גם ממקור בלתי צפוי. כספים: מצטיירת מגמה החיובית. כמו כן זהו שבוע טוב לחתימה על חוזים והסכמים שונים כולל הסכמי נישואין. לעצמאיים שבניכם זהו שבוע טוב להוציא אל הפועל רעיון או עשייה שעד עתה חששתם מלבצע.

לפנויים: אתם אטרקטיביים ויפים, נצלו זאת לחיזוק ביטחונכם העצמי והרשו לעצמכם להעיז וליצור קשר חדש שעשוי להופיע ולהיווצר דווקא מהסביבה הקרובה – הכרות באמצעות בני משפחה וחברים.

לזוגות שבניכם: זהו שבוע טוב לביסוס הקשר הקיים. לאלו מכם שייקחו יוזמה ויכניסו מעט רוחניות ורומנטיקה לחייהם הזוגיים, צפוי חידוש מרענן… טיול או חופשה קצרה עולים על הפרק, הרשו לעצמכם להשתטות ולנהוג בחופשיות וללא עקבות ההנאה מובטחת.

התיקון השבועי: ללמוד שהחיפזון הוא מן השטן. שבוע טוב, חג סוכות שמח ואלוהים אתכם.

הכוונה רוחנית: חכמינו שואלים, מתי לאדם מותר לשפוט את חברו? התשובה: לעולם לא. ההסבר שניתן מבוסס על האמור במסכת סנהדרין – מי אמר שהדם שלך אדום יותר משלו? במסורת היהודית נאמר לנו: "אל תדון את חברך עד שתגיע למקומו" (מסכת אבות ב:ד), ומכיוון שלעולם לא נצליח להיות בדיוק באותו המקום ובאותן נסיבות החיים של אדם אחר, חל עלינו איסור מוחלט לדון כל אדם.

אריה:

שבוע בעל מוטיבים רוחניים עומד בפתח ואצל רבים מבני מזל אריה מתחדד הצורך בחיפוש אחר משמעות, יעוד ומטרה. כמו כן צפים ועולים עניינים הקשורים ברגש על היבטיו השונים ובשבוע הקרוב רבים מכם ימצאו את עצמם עסוקים וטרודים במחשבות ובנושאים רגשיים שקשורים בבני משפחה או בעניינים של זוגיות, אהבה, בינו לבינה וכדומה.

בעבודה: יש לכם הזדמנות נפלא להציג את האינטליגנציה הרגשית שבה התברכתם. נכונות לעזור, להתנדב ולפעול למען האחר, יאפשרו לכם להשביח את שמכם הטוב. פרויקט חדש או עשייה חדשה עולים על הפרק וגם לימודים והעשרה כזו או אחרת, נלקחים בחשבון. באופן כללי ניתן לומר, שהשבוע הקרוב יזמן לכם הזדמנות נפלאה לשפר את התדמית שלכם בעיני האנשים שחשובים לכם באמת. הרבו לחייך ואל תתביישו להפגין אדיבות ורוחב לב.

זוגיות: לרווקים שביניכם זהו זמן טוב לראות ולהראות. מפגשים חברתיים בהם תיקחו חלק יאפשרו לכם להציג את עצמכם באור חיובי.

לנשואים שביניכם: לאחרונה הלכתם לאיבוד אחד לשני והמרחק הרגשי ביניכם הלך וגדל. השבוע יש לכם הזדמנות נפלאה לגשר על פערים, להתקרב ולהתאהב מחדש בבן הזוג. לאלו מכם שיבחרו לנצל הזדמנות זו בתבונה צפוי לזוגיות שלכם שיפור מרענן. מעבר דירה או שינוי של מקום המגורים נראה באופק.

התיקון השבועי: להתחבר אל שמחת חינם. חג סוכות שמח, שבוע מוצלח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: המושג " צדיק " מתאר את יחסו של האדם לאנשים אחרים: צדיק הוא האדם הצודק במשפט, או אדם שמשתדל לתת לכל אחד את המגיע לו משוא פנים, אחד כזה שחושב מחשבות צודקות שמדבר בצורה צודקת ומעשיו צודקים כלפי כול מה ומי שאלוהים ברא.

בתולה:

השבוע נפתח באופן חיובי ואופקים חדשים נפרשים בפניכם. רבים מבני מזל בתולה סוגרים פרק ועומדים לפני סיום של דבר מה כזה או אחר בחייהם. כעת מתעורר בליבכם צורך בחיפוש אחרי נתיב חדש שיעשיר את חיים ויצוק לתוכם עניין, ריגוש מחודש ומשמעות. התחלה חדשה שקשורה בהרחבת אופקים שכלית ופיזית, יוצרת בעבורכם הזדמנות לשינוי. לכן אל תהססו לעשות זאת.

בעבודה: עד עתה הסתדרתם לא רע ואולי אף צברתם מס' הישגים אך כעת רבים מכם מוצאים את עצמם תקועים ועומדים במקום. עליכם לדעת ולהבין שעמידה במקום (גם כשהוא מקום טוב לכאורה) היא למעשה צעידה לאחור. כדי להיחלץ מהמצב בו אתם נתונים יהיה עליכם לענות לעצמכם על מספר שאלות כגון: מה באמת אתם רוצים להשיג בעבודתכם ולאן אתם רוצים להגיע? חשיבה חיובית ותכנון נאות של המהלכים הבאים יאפשר לכם לפזר את חוסר הודאות בנוגע לעבודתכם ולהשיג את מבוקשכם.

זוגיות: התחושה כי היגיעה העת לעלות שלב אחד נוסף בסולם הזוגיות אינה זרה לכם. השלב שבו אתם מצויים היום, כבר אינו מספק את מפלס הריגושים לו אתם זקוקים. השדרוג במידה ויבוא, אמור ליציב בפניכם אתגרים חדשים שיש בכוחם להכניס לחייכם הזוגיים את התבלין החסר. חשוב לזכור! שהתעלמות מהמצב עלולה להוביל לסיומם הרגשי של מערכות יחסים. לאלו מכם שחוו פרידה, השד כבר לא נראה נורא כל כך ובחלוף הזמן הדברים נראים באור אחר. טיול, מסע או חופש עולים על הפרק וגם חו"ל נלקח בחשבון.

התיקון השבועי: להתחבר אל שמחת חינם. חג סוכות שמח, שבוע מעולה ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית:אם אתם יודעים שכל מה שאלוקים שולח לכם הוא נכון ומתאים – אין ממה לפחד. שלמה המלך אמר שעלינו לפחד רק מדבר אחד: שנשכח את היותו של ה' אחד.

מאזניים:

משהו עובר עליכם ויש לכם נטייה להתקדר ולכעוס במהירות. פחד מזקנה או פחד מפני כישלון או חולי יוצרים מצב רגשי לא יציב. כמו כן, בשבוע זה אתם רגישים ופגיעים מתמיד ונוטים להיעלב במהירות. חברים ובני משפחה עלולים להרגיז ולגרום לאכזבה לכן מומלץ לא לפתח ציפיות גבוהות בכל הנוגע אליהם. נושא או עשייה שהיו מנת חלקכם, מגיעים אל קיצם ואתם עומדים לקראת שינויים אשר ישפיעו על חייכם בעתיד לבוא. נכון לעכשיו שינויים אלו נראים מפחידים, אך עם חלוף הזמן הם יתבררו כמוצלחים ביותר עבורכם. רק ההבנה שלכל דבר אשר מתרחש בעולם יש משמעות תאפשר לכם לחזור לנתיב של צמיחה במהירות הרבה ביותר. רק הידיעה כי הדברים אשר מתרחשים סביבכם אינם קורים סתם וכי לכל מקרה שבא יש תכלית אחת והיא ללמד אותנו, תאפשר לכם להבין שהרווח היחיד שיצמח לכם מתחושת המסכנות והרחמים העצמיים בטל בשישים. אז במקום לבזבז זמן יקר בלהתעסק בחושך ובמרירות, הפנו והשקיעו את יהבכם, זמנכם ומרצכם לעשיית אור וליצירת חיוביות.

זוגיות: חולשה, אכזבה וחוסר אמון, יוצרים משבר שמציב את הזוגיות שלכם בסכנה. טיפול לא נאות וחוסר אכפתיות, יכולים להביא לסיומם של קשרים ושותפויות. מומלץ וכדאי מאוד לנצל את אווירת יום ההולדת או את אווירת החג כדי ללבן בעיות ואו להיעזר בגורם חיצוני כגון: יועץ ואיש מקצוע שיאפשרו לכם לקדם דברים לעבר הפתרון הרצוי. בריאות: עייפות נפשית וחולשה בריאותית השתדלו לנצל את חופשת החג או את יום ההולדת למנוחה ומעט רוגע, האזינו למוזיקה מרגיעה, הדבר יתרום לשיפור הרגשתכם. כמו כן מומלץ לגשת ולעשות בדיקות כלליות בהתאם לגילכם.

התיקון השבועי: להתחבר אל שמחת חינם. יום הולדת שמח לחוגגים, חג סוכות שמח, שבוע, מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: אהבה עצמית – "אני אוהב את עצמי" – זה לא משפט אגואיסטי כמו שלימדו אותנו. רק מי שאוהבת את עצמו יכול להעניק אהבה .

עקרב:
זמן טוב בפתח. הישג שנזקף לזכותכם או פעולה חיובית שביצעתם מקדמים את שמכם הטוב. השבוע הקרוב משיט עליכם רגשות מעורבים שיוצרים שמחה שמהולה במעט עצב.-רבים מכם חשים בדידות או תחושה שהם נושאים בנטל כזה או אחר באופן לא שוויוני. נושאים שונים שזחלו בחייכם באיטיות ובקצב מעצבן תופסים כעת תאוצה ודברים שהיו תקועים לכם בחיים מתחילים לזוז.

בעבודה: מהלכים שהתרחשו לאחרונה פותחים בפניכם את הדרך לקידום והרחבת סמכויות. תהליכים אלו מעידים שהמאמץ שהושקע על ידכם בעבודה לא היה לשווא ואתם זוכים להערכה וגמול על השקעתכם ומסירותכם. זמן טוב למחפשים עבודה, כעת אתם דינמיים והאנרגיות שלכם חיוביות. לאלו מכם שעוסקים באומנות על גווניה השונים צפויה תקופה טובה שמעידה כי הזורעים בדמעה, ברינה יקצורו.

זוגיות: לרווקים שביניכם – היכרות שהחלה לא מזמן טומנת בחובה הזדמנויות נהדרות למציאת פרטנר ראוי לחיים משותפים. ערנות ופתיחות יסייעו בידכם לעשות את הדבר הנכון. לנשואים שביניכם- יש ריח של סתמיות באוויר והדבר מעיד על כך שהשגרה נוגסת בזוגיותכם. תהליך זה מחייב אתכם לשים את הדגש על ביסוס וחיזוק זוגיותכם. אירוע חברתי אליו תוזמנו יאפשר לכם לעשות זאת. טיול או חופשה עושים לכם טוב. התיקון השבועי: להתחבר אל שמחת חינם. שבוע טוב, חג סוכות שמח ואלוהים אתכם.

הכוונה רוחנית: על פי התרולוגיה, אמונה היא תרופת הפלא שמעניקה חיות, עוצמה ודחף לפעולה. עוד גורסת התרולוגיה שאמונה היא התרופה נגד כול כישלון ויש ביכולתה לסלק מגבלות פיזיות, רוחניות וחומריות כאחד . הגישה היהדות מלמדת שהאמונה היא האמצעי היחיד שדרכו יכול האדם לרתום את כול כוחות היקום ועוצמת הבריאה לעגלתו, ולהשתמש בהם לתועלתו. על פי הקבלה רק על ידי ענווה וצניעות ניתן לזכות באמונת אמת שפותחת דלת לכול הטוב שקיים בעולמנו..

קשת:

רוב מחשבותיכם בשבוע זה, נתונות לנושא הכספי על היבטיו השונים. נושא או עשייה שקרוב לליבכם ואתם מאוד רוצים לקדם תלוי ועומד באופן בו תבחרו לפעול. שקדנות, התמדה ומסירות, הם המפתח להישגים ולעשייה מוצלחת.

בעבודה: יש עייפות מסוימת שמעידה על כך שהשחיקה אינה פוסחת גם עליכם. על מנת שתוכלו להתמודד עם השחיקה יהיה עליכם לבצע מס' דברים: 1. לארגן את פינת העבודה שלכם – נקו וזרקו דברים מיותרים 2. רישומו את כל הנושאים שבטיפולכם וסמנו ממה אתם רוצים ויכולים להיפטר או להעביר לאחרים. 3. טפלו בהרגשת מצוקה, כעס ותסכול. אם אינכם יכולים לעשות זאת לבד פנו לעזרתו של איש מקצוע 4. חפשו דרכים לגוון את שגרת יומכם כגון: פעילות התנדבותית, לימודים, סדנאות והעשרה.

בבית: יש דברים שצריך לתקן, לסדר או לשפץ. אצל חלקכם מדובר בשיפוץ ותחזוקה של מבנה או בית. ואצל חלקכם מדובר בשיפוץ תחזוקה של מערכות היחסים אותם אתם מנהלים עם בן הזוג, הילדים ובני המשפחה. חשוב לזכור, שתחזוקה קבוע תעזור לכם לשמר את ביתכם ואת מערכות היחסים שלכם במצב כשיר ושמיש. בקיצור נצלו את החג הקרב ותעשו פסח לא רק לבית אלה גם למערכת היחסים שלכם.

זוגיות: אתם כמהים לריגושים חדשים. השגרה היא האויב מספר אחת של הזוגיות, את זה יודעים כולם. אך לצערי, לא כולם יודעים מה עליהם לעשות כדי לנצח את השגרה. אם אתם חשים שאינכם יודעים מה עליכם לעשות כדי לנצח את השגרה, אל תחששו לפנות לעזרתו של איש מקצוע שידריך, יכוון וייתן לכם את הכלים הדרושים כדי לעמוד במשימה.

התיקון השבועי: להימנע מהרמת ידיים, מוויתור עצמי או מרפיון רוחני וספק עצמי ולדבוק… בנחישות ולהתחבר לשקדנות, לסבלנות ולאורך רוח ולשמחת חינם!! , חג סוכות שמח, שבוע טוב ואלוהים אתכם

הכוונה רוחנית: חז"ל הודו בערכו של היופי וקבעו: "שלושה דברים מרחיבים דעתו של אדם אישה נאה דירה נאה וכלים נאים". כלומר: 'הרחבת דעתו של אדם' היא מעלה חיובית לכל הדעות, ואינה מגיעה אלא עם מעלת הסדר, כאשר כל דבר בא על מקומו ועומד על תבניתו.

גדי:

המפתח לשבוע מוצלח הוא, אהבה עצמית וקבלה עצמית. ענייניים שדשדשו עד כה מקבלים תפנית חיובית ודברים שלא זרמו לכם בחיים מקבלים רוח גבית ומתחילים לזרום. המוטיב המרכזי השבוע קשור בעיקר לענייני הרגש והרוח. לאחרונה לבכם מאותת לכם כי הוא חש דחף עז בכל הקשור לאהבה, צמיחה רוחנית, רגש, חום וזוגיות. לאלו מכם אשר יבחרו להציב את נושאי הרוח והרגש בראש סדר העדיפות שלהם, צפויה התחדשות רגשית ורוחנית אשר תשפיע לטובה על מישורים רבים בחייכם.

בבית: מישהו ששב הביתה לאחר היעדרות ממושכת גורם לשמחה ולהחזרת תחושת היציבות של הבית.

בעבודה: זהו שבוע טוב שיאפשר לכם לבצע מהלכים שונים שיקדמו את שמכם הטוב. נושאים שקשורים בלמידה והתפתחות אישית עולים על הפרק. התחברות לעשייה שכזו תזמן לחייכם הזדמנויות מבורכות לשינוי ולצמיחה.

זוגיות: רומן או קשר זוגי הולך ומתהדק ומחשבות על מיסוד כזה או אחר עולות על הפרק.

לרווקים שביניכם: צפויה הכרות מעניינת שעשויה להתפתח באופן חיובי, ולנשואים שביניכם יהיה שבוע טוב בו תוכלו ליצור מהלכים זוגיים משותפים שיחזקו את יסודות זוגיותכם. טיול או חופשה עולים יפה ומעלים את מפלס הרומנטיקה בתוך הקשר. התיקון השבועי: להתחבר אל שמחת חינם. חג סכות שמח שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: אהבה עצמית – "אני אוהב את עצמי" – זה לא משפט אגואיסטי כמו שלימדו אותנו. רק מי שאוהבת את עצמו יכול להעניק אהבה .

דלי:

השבוע הזה של חג הסוכות יושב עליכם בול. זהו זמן נהדר למיסוד שותפויות וקשרים קיימים, וליצירת קשרים חדשים הן בעבודה והן בחייכם הפרטים.

בעבודה: לאחר תקופה רדודה חל שיפור, ותחושת הבלבול מפנה את מקומה לתחושת יציבות ובטחון. אין זה אומר שאתם יכולים לנוח על זרי הדפנה וחשוב לציין שעוד עבודה רבה לפניכם. כעת אתם יודעים שאתם פועלים ביעילות על מנת שתוכלו לממש את חזונכם להגיע להצלחה ולסיפוק. בכל הקשור לזוגיות, מביא עמו השבוע הקרוב הזדמנויות רבות לשיפור וחיזוק הקשר הרגשי והרוחני. אלו מכם שיעיזו ליזום וליצור מהלכים רומנטיים, יגלו להפתעתם שיש מי שנעתר לחיזוריהם בשמחה רבה…. כמו כן יהיה זה זמן טוב לחתום על חוזים והסכמים שונים לטווח ארוך, שביעות הרצון מובטחת. כספים: אתם נמצאים בפתחה של תקופה חדשה בתחום זה. חשיבה כלכלית נכונה, תוביל לשימור מעמדכם גם לטווח הרחוק.

התיקון השבועי: לוותר על צרכיכם האישיים למען האחר ולאהוב את האדם שמולכם. זהו שבוע טוב לצאת לטייל, להתאהב, להתחבר אל שמחת חינם, ליהנות ולנוח שבוע מבורך, חג סוכות שמח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: אחת מהצעותיו של המלך שלמה בספר קהלת אומרת כך: "אל תבהל את פיך" כלומר: אל תענה במהירות! המתן מעט לפני שתגיב. הזהר שלא להגיד משהו שאחר כך תצטער עליו.

דגים:

שבוע טוב בפתח. חיבור לטבע ולאמא אדמה, מחזקים את ג'אקרת הבסיס שלכם. ההתעקשות שלכם לבחור ולהישאר כעוסים, נעלבים או פגועים. עלולה לגרום לכך שתפספסו הזדמנויות טובות לשינוי. אין זה משנה מהו הגורם שהביא אתכם לנקודת הכעס או האכזבה. הבחירה להיאטם, להסתגר ולהזעיף פרצוף היא שלכם וזה מותר, אך עליכם להקפיד לא להישאר בתחושת הטינה, הנטירה והזעף זמן רב מידי. זכרו מותר לכעוס אך בזהירות לא להרוס. בשורה משמחת וחדשות טובות יוצרות אווירה קלה יותר. בעבודה: תהליכים שמתרחשים ושינויים שמתרגשים עליכם יוצרים מתח שמלווה בתחושה של חוסר ודאות. יחד עם זאת יוצרים תהליכים אלו בעבורכם הזדמנויות טובות לשינוי ולפתיחה של נתיבים חדשים להתקדמות.

לרווקים שביניכם: יש השבוע אפשרות להכיר ולפגוש שותף ראוי לדרך. כל שעליכם לעשות הוא להשאיר מאחור את פצעי העבר.

לזוגות: הדרך שבה אתם בוחרים לפתור את הסכסוכים הזוגיים שלכם איננה נכונה. הנכונות שלכם להיפתח לעזרה מבחוץ כגון קבלת ייעוץ והכוונה מאיש מקצוע כמו מטפל או יועץ זוגי תספק לכם את הכלים הנכונים לפתירת בעיות. הרצון ללמוד ולהתפתח הולך מתחזק ולימודים אכן נראים בשנה זו באופק – לכו על זה, אתם מסוגלים ואפילו יותר מזה, אתם צריכים את זה כמו אוויר לנשימה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך