איציק איטח פתח "בית תמחוי" ויחלק בו סלי מזון למשפחות

איציק איטח, ממשיך בפעולת ההתנדבות המבורכת שלו למען הקהילה. לאחר שארגן סלי מזון לחגים, ביקר ילדים בבית חולים שם חילק להם שי לחג, חילק מזון לחיילים ועוד, הוא פתח באישור עיריית אשדוד "בית תמחוי" למשפחות נזקקות שיוכלו לקבל סלי מזון על בסיס קבוע. בית התמחוי פועל במקלט ביתו ברחוב מיכקשוילי 30 אשדוד. כל מי שמופנה על ידי הרווחה יקבל את סל המזון או אפילו יגיעו אליו. בשני הקרוב הוא גם עורך "הפנינג לילדי אשדוד".
איציק איטח פתח "בית תמחוי" ויחלק בו סלי מזון למשפחות

אין מישהו שלא מכיר את איציק איטח, 37, שפועל כבר 15 שנה למען הקהילה ומי שזקוק לעזרה. עכשיו הוא החליט ועשה, הקים "בית תמחוי" מיוחד למשפחות שיקבלו סלי מזון עשירים להם ולבני ביתם.

איטח עצמו כתב : "בשעה טובה ומוצלחת פתחתי בית תמחוי באישור העיריה ברוך ה' חלום שמתגשם. המקום נימצא במיכקשוילי 30 אשדוד כול תרומה תתקבל בברכה ❤️❤️❤️❤️ שתפו ומקווה לעזור לכמה שיותר".

איטח מחלק שי לחיילים. 15 שנה של התנדבות

המדובר בבית תמחוי, שיפעל במקלט ביתו, כל יום מהשעה 10 בבוקר עד השעה 4 אח"ה לערך. כמו שזה נראה לקראת סופי השבוע הפעילות תהיה אינטנסיבית יותר, זאת מאחר ומשפחות רבות צריכות מזון לארוחת שבת ואז יש יותר ביקוש. לבית התמוחי יכול להגיע רק מי שהופנה על ידי הרווחה ובאישורה בלבד ויקבל סל מזון שיכול לספיק לשבוע ויותר. סל מזון שיכלול בין הייתר שתיה, בשר, דגים, שימורים, סוכר קפה, שמן ועוד. מי שלא יכול להגיע או יתבייש להגיע, יגיעו אליו איטח ואנשיו עד לבית, לפי רשימה שתגיע מהרווחה.

מחכה לכם ברחוב מיכקשוילי 30 אשדוד

המדובר בבפעילות מבורכת שאיטח עושה כבר 15 שנים. הוא מחלק סלי מזון דומים בערבי חג. ביקר בבתי חולים אצל ילדים וחילק להם שי לשמח אותם. הגיע לבסיסיי צה"ל לחלק שי ומזון לחיילים. אפילו סידור תפילה וטלית הוא מחלק לילדים שזקוקים לזה וידם אינם משגת. איציק הנשוי פלוס 4 עושה את זה בהתנדבות.  איטח: "זו ההנאה שלי לראות אנשים שזקוקים ומקבלים ולא חסר להם. עוזרים לי אנשים טובים שתורמים. ככל שיעזרו יותר יהיה לי לתת יותר. מי שרוצה יכול להגיע ולעזור בחלוקה או במוצרים. לדוגמא מגיעה אליי מבת ים חיילת בשם אלינור זאנשווילי שעוזרת אחה"צ. כל מי שיעזור זו ברכה גם עבורו לפני הכל".

בית התמחוי פועל כבר מערב חג הסוכות. איטח שיתף בדף הפייסבוק שלו על אירוע מרגש שעבר ממש בערב סוכות, סמוך לפתיחת בית התמחוי: "לפני כניסת חג אישה בת 96 מחפשת בפח אשפה ה׳ ישמור כמובן הכנסנו אותה לבית תמחוי החדש שלנו ומילאנו לה הכול מהכול וגם גיסי שלומי בוזגלו וזהבית הדר, לקח אותה עד הבית תשימו לב מה היא אומרת שהיא לא קונה דגים בגלל שזה יקר ה' ישמור ניקרע הלבבב היא חשבה שהיא תגיע לבית עם זבל בסוף הלכה לבית עם כול טוב בעזרת ה שיהיה לי את הכוח לעזור לה ולאחרים כול שבוע בעזרת ה' ובעזרתכם אמן".

רגע לפני ערב החג. איטח מחלק בבית התמחוי סל מזון לקשישה.

מי שמעוניין לעזור אם בתרומה אם בתהנדבות יכול לפנות לאיטח עצמו בטלפון: 050-3884898

אבל יש עוד. בשני יערוך איציק איטח הפנניג "לילדי אשדוד". הערב מיועד לילדים עם צרכים מיוחדים, אבל גם לקהל הרחב. יהיו בהפנינג מתנפחים, מגנטים, פופ קורן ועוד. דברים שישמחו את הילדים.

ההפנינג בשני.

אם נחזור לסיום לבית התמחוי, הרי שאין לו עדיין שם. איציק איטח מחפש לו שם. "אשדוד אונליין" מציע – איטך….על משקל "איתך", כי איטח מסתבר תמיד שם איתכם.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך