עד שהגיעו רביבו וצ'קול

הפועל אדומים אשדוד השיגה ניצחון חשוב במשחק הצמרת על עירוני שדרות, 0:2. במחצית התוצאה הייתה 0:0. שני המחליפים דוד רביבו ורחמים צ'קול (שלא פתח כי התעכב לחזור עם קבוצת הנוער אותה הוא מאמן), בישלו את השערים לאריאל טרבלסי שסיים עם צמד.
עד שהגיעו רביבו וצ'קול

רחמים צ'קול הגיע רק 25 דקות לפני המשחק בגלל שהתעכב בחזרה מהשחק שלו עם קבוצת הנוער, אותה הוא מאמן, בשדרות. דוד רביבו רק עבר השבוע לקבוצה. כך מצאו עצמם שני השחקנים החשובים הללו על הספסל של אדומים אשדוד במשחק הצמרת מול עירוני שדרות. במחצית הם כבר נכנסו ודאגו לבשל לאריאל טרבלסי את הצמד ולסדר לקבוצתם ניצחון 0:2, במשחק הצמרת.

במחצית זה נראה עוד משחק שילך לתוצאת תיקו 0:0. שתי הקבוצות, זו של אדומים אשדוד וזו של עירוני שדרות, שיחקו די זהיר עם מעט אירועים יחסית ליד השער. ככה זה במשחק צמרת בין השנייה אשדוד לרביעית שדרות, לא רוצים לספוג. ואז הגיעו רביבו וצ'קול, שני שחקנים עם ניסיון בליגת העל.

והנה השני. (צילום: טוטו פוטו)

בדקה ה-50 היה זה רביבו שהכניס כדור שהגיע בסופו של דבר לאריאל טרבלסי שהמשיך אותו פנימה. בדקה ה-82 היה זה תורו של צ'קול לבשל ושוב לטרבסלי שיודע לעשות את העבודה. ניצחון חושב לאשדוד על שדרות. במחזור הבא, בשישי הקרוב, תצא אשדוד למשחק חוץ מול מעלה אדומים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך