קבוצת הכדוריד של אשדוד בשישי אצל הפועל ראשל"צ

לאחר ההפסד המפתיע בבית לחולון במחזור הקודם, תצא בשישי קבוצת הכדוריד של הפועל אשדוד למשחק חוץ קשה (16.00, "אולם נחלת יהודה"), מול הפועל ראשל"צ.
קבוצת הכדוריד של אשדוד בשישי אצל הפועל ראשל"צ

קבוצת הכדוריד של הפועל אשדוד תנסה ביום שישי (16.00, אולם נחלת יהודה), להתאושש מהפסד הבית הדי מפתיע לחולון מול קבוצת הכדוריד של הפועל ראשל"צ, במסגרת המחזור השלישי בליגת העל בכדוריד.

אשדוד תנסה להתאושש מההפסד המאכזב מבחינתה בבית מול חולון. סביב המועדון מדברים על חוסר היציבות של הזרים, וכאמור ההפסד האחרון שבא אחרי שהקבוצה הוליכה 19:24 בדקה ה-47, אמור להדליק נורות אזהרה. לבטח אחרי היכולת המאכזבת של הצמד גרגורייב את סרנץ בגמר גביע ווינר. אגב, בעונה שעברה, אשדוד הגיעה במחזור הרביעי לנחלת יהודה, וחזרה עם ניצחון 23:27.

 האדומים של עידן מימון פותחים עונה עם נקודה אחת מתוך 4, משני המשחקים המאתגרים מול רמה"ש ומכבי ראשל"צ. יש לכך נסיבות מקלות (הפציעות של המקשרים יותם טל וההעדרות של דושקו צ'ליצ'ה). אחרי הדרמה בדרבי מול מכבי ראשל"צ ביום שלישי, שבה האדומים-לבנים בסופו של דבר שמטו (שוב) יתרון (הוליכו ב-5 שערים בהפסקה) – מצפה להם מבחן רציני ביום שישי.

בדף הפייסבוק של הקבוצה נכתב לקראת המשחק: "הפועל sp מצרפלס אשדוד תצא מחר למשחק חוץ קשה מאוד מול הפועל ראשל״צ במחזור השלישי של ליגת ווינר בכדוריד. אחרי ההפסד המפתיע לחולון במחזור שעבר האדומים רוצים לחזור למסלול הניצחונות וזה לא יהיה פשוט בכלל אך עם אמונה ורצון הכל אפשרי!! מחר בשעה 16:00 אולם נחלת יהודה תבואו יהיה מעניין!!".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך