ערב חג סוכות: המשטרה בהודעה חשובה לציבור

לפני זמן קצר הוציאה המשטרה הנחיות למאות אלפי המטיילים באזורנו במהלך חג הסוכות שיחול היום בערב
סיורי החודש בקתדרה עממית "אופק"

המחוז הדרומי במשטרת ישראל ומתנדבי יחידות החילוץ בדרום, סיימו את היערכותם לחג סוכות וימי חול המועד המאופיינים בריבוי מטיילים היוצאים אל חיק הטבע. במשטרה נערכים לשמירה על ביטחון הציבור בערים, בצירי התנועה ובמקומות הבילוי. יחידות החילוץ ערוכות להעניק מענה וסיוע למטיילים בכדי שאלו יסיימו את חופשתם בבטחה.

יחידות משטרת ישראל במחוז הדרומי ערוכות לקראת חג הסוכות שיחל מחר, רביעי, ולימי חול המועד, הושעה רבה ושמחת תורה. במסגרת היערכות זאת תפעל משטרת ישראל במספר מעגלים מבצעים והיערכותיים שנועדו להגביר את תחושת ביטחון הציבור, טיפול במחוללי פשיעה ופיקוח בצירי התנועה בדגש לעבירות תנועה מסכנות חיים.

הדגש העיקרי לו נערכים במשטרה לקראת ימים אלו, הנו יציאת משפחות ומטיילים רבים אל מסלולי הטיולים בדרום, פארקים, נחלים והגנים הציבוריים. יחידות החילוץ נערכו זה מכבר לקראת ימים אלו ויחידות אלו יעמדו בכל רגע לכל תרחיש או פנייה לסיוע לאותם מטיילים.

להלן מספר דגשים והמלצות לציבור המטיילים לתנועה בטוחה וחזרה הביתה בשלום:

• חשוב להכיר ולהתכונן למסלול ההליכה, ולהתאימו ליכולת ולגיל המטיילים.
• יש להצטייד בכמות מתאימה של מים (לפחות 4 ליטר לכל מטייל).
• יש להישמע להוראות פקחי רשות הטבע והגנים ולכוחות הביטחון בשטח.
• יש לעדכן חברים בדבר המסלול, מועד תחילתו והצפי לסיומו ולתכנן את אורכו ומשכו על מנת לסיימו לפני רדת החשיכה.
• חשוב להצטייד במפה מעודכנת ולנוע בשבילים מסומנים בלבד.
• לקראת היציאה לטיול מומלץ להצטייד בלבוש מתאים, נעלי הליכה נוחות, כובע וקרם הגנה.
• יש להצטייד בפנסים וסוללות נוספות לטלפון הנייד.

באירוע חירום בשטח: יש להתקשר למוקד 100 של המשטרה בהקדם ולפעול על פי הנחיית המוקד. אם אין קליטה, יש לנסות להגיע בבטחה למקום גבוה ולהתקשר.
חשוב ומומלץ להתקין בטלפון הנייד את הישומון "100 חירום" בקישורית: https://play.google.com/store/apps/details?id=il.gov.police.policealert
המסייעת באיתור תוך זמן קצר והגעת כוחות החילוץ .

משטרת ישראל מאחלת חג סוכות שמח.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך