שימו לב: 16 פדופילים פזורים ברחבי אשדוד!

שוטר, כבאי, מחסנאי, עובד סופר ועוד... אלה הם האנשים הנמצאים במאגר של "נתפסו על חם", קבוצה ששמה לה מטרה ללכוד מי שעוסק או חשוד בפדופיליה, באשדוד הם פרסמו רשימה של 16 אנשים, סך הכל במאגר 1,800 איש, כך שלכאורה יכולים להגיע לאשדוד גם ממקומות אחרים. אבי דוביצקי, מי שעומד מאחורי "נתפסו על חם", אומר: "איש לא מהווה חוצץ בין המפגעים האלה לילדים", רק לאחרונה נתפס בן 24 מאשדוד שהגיע לקיים יחסי מין עם ילד בן ,13 והציע לו "דוגי סטייל כמו כלב". אחד המופיעים ברשימה: "לפני 6 שנים דיברתי בצ'ט, המשטרה חקרה ושיחררה ועדיין מפיצים את שמי"
שימו לב: 16 פדופילים פזורים ברחבי אשדוד!

לא פחות מ-16 חשודים לכאורה בפדופיליה נמצאים בעיר אשדוד, בניהם כבאי, שוטר ועוד… כך מפרסם אתר "נתפסו על חם" בדף הפייסבוק שלו, קבוצת אנשים ששמה לה מטרה אחת – לתפוס, להתריע ולהרתיע מפני מי שעלול לסכן קטינים וקטינות ולפגוע בהם מינית ולהביא למעצרם ובעיקר לחשיפתם ובצורה גלויה. השיטה לתפיסת החשודים לכאורה בפדופיליה היא כזו: אנשי "נתפסו על חם" משוחחים בצ'טים ומציגים עצמם כקטינים וקטינות, הם משוחחים עם בגירים שמציעים להם לקיים יחסי מין לכאורה, קובעים איתם ובעת המפגש מגיעים אנשי "נתפסו על חם", מפתיעים את מי ששוחחו איתו בצ'ט והציע להם מעשים מגונים לכאורה או מפגשים חלקם מיניים, מציגים את עצמם, מסריטים את החשודים, מראיינים אותם, מזמינים משטרה שתעכב או תעצור אותם ומפרסמים הכל ברשת. המדובר בדרך כלל באנשים מבוגרים בכל הגילאים, שלהם בעצמם ילדים או נכדים בגיל של הילד או הילדה איתם קבעו להיפגש.

במאגר מופיע שמם ותמונתם של החשודים לכאורה בפדופיליה. באופן גלוי. המאגר מחולק גם על פי ערים, כולל אשדוד. סך הכל במאגר של "נתפסו על חם" עד כה 1,800 חשודים, כאמור 16 מהם בעיר אשדוד. המספר מלמד שיכולים להגיע לכל מקום, כולל לעיר אשדוד אנשים החשודים בפדופיליה, כי המרחק לא מהווה עבורם בעיה. הם מוכנים להגיע לכאורה בכדי להגיע אל מי ששוחחו איתו.

לפני כשבוע באשדוד, תפסו אנשי "נתפסו על חם", צעיר בן 24 העונה לשם יונתן, עולה חדש מצרפת, שעלה לפני 3 שנים ארצה ששימש כמ"כ לדבריו בחטיבת כפיר, שהגיע לקיים יחסי מין לכאורה עם קטין בן 13. בין חפציו נמצאו חומרי סיכה ובהקלטה שהשמיעו לו הוא נשמע מציע לילד לכאורה בין היתר לעשות "דוגי סטייל".

אנשי "נתפסו על חם" הגיעו ליונתן כשהוא עולה במדרגות לנער והסריטו את הקטע ומרביתו נשמע כך:
אנשי נתפסו על חם: "שלום יונתן. עם מי רצית לדבר? את מי רצית לפגוש?".
יונתן: "בחור".
נתפסו על חם: "מי זה הבחור? יוני בקיצור למה באת".
יונתן: "באתי לדבר עם הבחור".
נתפסו על חם: "מה לך ולילד שדיברת איתו? אנחנו יודעים הכל בוא תספר לנו. בן כמה הילד אתה יודע?"
יונתן: "16, משהו כזה. הוא נראה ככה".
נתפסו על חם: "כמה הוא אמר לך? אגיד לך שהוא אמר לך 13. נשים לך הקלטה".
כאן אנשי "נתפסו על חם" הפעילו את ההקלטה שבידם והשמיעו אותה ליונתן: יונתן לילד: "מה אתה מחפש בדיוק מה אתה רוצה? אתה יודע להתנשק, נכון. מציצות אתה רוצה לקבל, לתת. אתה רוצה לראות תמונות בוואטצאפ? אתה יודע מה זה דוגי סטייל, דוגי סטייל, כמו כלב. אתה על ארבע ככה ואני מאחורה וזה משהו מטורף".
אנשי נתפסו על חם: "אתה מפקד כיתה בצבא? איפה שירתת?"
יוני: "בכפיר".
נתפס על חם: "מה באת לעשות עם ילד בן 13? באת לדבר איתו בפוזת דוגי כמו שאמרת?".
יונתן: "הוא לא נראה בן 13".
נתפסו על חם: "מה אמרת לו? מה דיברתם? או שנזמין משטרה. אמרת לו שתעשו דוגי סטייל תתפוס לו את הביצ… ותלקק לו את ה… אנחנו יודעים ששלחת לו תמונות פורנו. אתה מבייש את הצבא ואנשים כמוך חבל שאין מקום יותר קונקרטי לטפל בהם. אתה יודע איך אתה יכול לפגוע בו בעתיד?".
יונתן: "מה קורה עכשיו?"
נתפסו על חם: "יש במדינת ישראל חוק שברגע שיש חשד שעשית עבירה פלילית אפשר לעכב אותך על ידי מעצר אזרחי. יש לך משהו בכיסים".
יונתן (מוציא חומר סיכה), איתו הגיע למפגש עם בן 13: "יש לי ג'ל".
כאן הגיעה משטרה ועיכבה אותו בחשד לפדופיליה.

בין החשודים: שוטר, כבאי, מחסנאי, עובדים בסופרים
אנשי "נתפסו על חם", שבראשם עומד מי שהקים את האתר אבי דוביצקי, שעבר להתגורר בארה"ב, הקימו מאגר של חשודים לכאורה בפדופיליה. דוביצקי גילה בשיחה עם עיתון "המגזין" כי בניהם "שוטר, כבאי, מחסנאי, עובדים בסופרים". דוביצקי הוסיף: "הילדים מסכנים. אף אחד לא מהווה חוצץ בניהם לבין אותם מפגעים".

שיטת הפעולה לכאורה של אותם פדופילים היא לחפש בצ'טים קטינים ולהציע להם תמורת כסף או טובות הנאה מפגשים מיניים. אם הם מגלים שיש היענות מהצד שני, הם מגיעים לפגישה. השיחה ברשת יכולה לכלול גם תמונות של אותם בגירים, חלקם תמונות מעורטלות שהם שולחים לילדים או גם סרטוני פורנו והתכתבות שבחלקה הגדול היא מינית. הכל לפעמים כשההורים נמצאים בסלון או בחדר אחר באותו הבית, ולא מודעים מה עובר על בנם או בתם הקטינים.

דוביצקי מוסיף כי יכולים להגיע לעיר, כולל אשדוד, גם מערים אחרות: "אנשים מוכנים לנסוע שעות רק בשביל להיפגש עם ילדים והוכחנו זאת, הבעיה זה שהמשטרה עייפה מבתי המשפט שלא מחמירים בעונשים, ולכן הם מרגישים שמבזבזים את זמנם".

"המגזין אשדוד" הגיע אל אחד החשודים לכאורה בפדופיליה, ומופיע במאגר כתושב אשדוד. נקרא לו א'. להלן השיחה איתו שנערכה באמצעות הפייסבוק.

"המגזין אשדוד": "שלום א'. אפשר לשמוע את ההתייחסות שלך לעובדה ששמך ותמונתך מופיעים במאגר של החשודים לכאורה בפדופיליה של העיר אשדוד".
א': "אין לי כל כך הרבה מה להתייחס. הייתי בן 18-19 ורק התכתבתי בצ'ט, לא מעבר לזה. חקרו וסגרו את התיק מחוסר עניין ועדיין מפיצים את שמי. אין לי מושג איך להתמודד עם זה, אם זה משטרה או אם זה תביעה כי פוגעים לי בשם. בכל אופן התיק נסגר. לא עשיתי שום דבר מלבד השיחה בצ'ט. המשטרה עברה על המחשב והטלפון שלי, וראו והבינו שאין כלום חוץ משיחה אחת סתמית. אין לי מושג איך אני פועל עם זה ומה לעשות. אבקש ממך לא לפרסם את שמי ולא תמונה. תודה רבה".

"המגזין אשדוד": "כמה שנים עברו מאז?".
א': "שש שנים בערך".

"לילדים קטנים אין שיקול דעת"
דוביצקי אומנם נמצא בארה"ב, אבל גם משם הוא ממשיך עם אנשיו בארץ להילחם בתופעה. כשעזב את הארץ כתב דוביצקי בדף הפייסבוק שלו: "כידוע לכולם אני עזבתי את הארץ, נמאס לי לראות מדינה שלא מתפקדת. מדינה שלא מסוגלת לשמור על ילדים ולחוקק חוקים ולהעביר אותם בכנסת, בכדי להגן על חסרי ישע, לדעתי אין לה זכות קיום. נכון זה נשמע קיצוני אבל זו הדעה שלי לטוב ולרע".. אמר ועושה עד היום.

העובדה שהתופעה נמצאת גם באשדוד מלמדת על כך שהורים צריכים להיות הרבה יותר מודעים למה או עם מי מדברים הילדים הקטנים שלהם, בוודאי לאן הם הולכים והכי חשוב עם מי הם נפגשים. דוביצקי: "צריכים לעקוב, לדבר, לדובב ולהסביר. לילדים קטנים אין שיקול דעת".

הרבה פעמים מדובר גם באנשים שלא חשבו בכלל שהם יכולים לכאורה להגיע למצב של התכתבות מינית או פגישה עם קטינים. במקרה של יונתן בן ה-24, שנעצר כזכור לפני כשבוע, אחד מחבריו (נקרא לו נ', שמו שמור במערכת) ששירת איתו בצבא, שוחח עם אבי דוביצקי ואמר בין היתר, בהקלטה שהגיעה לידי המערכת: "אני בשוק, בחיים שלי לא פגשתי חייל יותר נשמה ממנו. המחלקה שלו יתנו לו את החיים. מרוב שעשה תפקיד טוב הוא היה מ"מ לבד, העלו אותו בדרגה. זה לא נתפס לי. לא נתפס. הוא עשה שנתיים שירות כי ככה זה ב… (שם היחידה בה שירת, שמור במערכת), כי שם זה שנתיים שירות ושנה לימודים. לא יודע מה להגיד לך, אני בשוק טוטאלי. זה בנאדם שניסה לתפוס ילד בן 13-14, לידי הוא יכול היה לקבל מכות. לי יש טראומה כי בבת דודה שלי ניסה לפגוע בה עובד זר. יש לי שריטה מהדברים האלה, אז לשמוע דבר כזה? יכול להיות שאם הייתי לידו היה אוכל מכות, לא נתפס לי. הבנתי שצריך להיזהר מכל אדם בחיים. המג"ד שלנו יהיה בשוק. אני הייתי מ"כ איתו ומישהו תייג את האירוע שפרסמתם וכך נודע לי. מרוב שאני מכיר אותו, זיהיתי שזה הוא. בהתחלה לא האמנתי שזה יונתן. גם אח"כ שהבנתי שזה הוא לא האמנתי".

חשוב לציין כי זה חוצה מגזרים. אי אפשר להצביע על מגזר אחד בלבד, זה או אחר. המקרים שנתפסו הם מכל הרבדים מהאוכלוסייה וממקצועות שונים. השורה התחתונה החשובה היא, תשמרו על הילדים שלכם. למי שרוצה או מעוניין ניתן להיכנס לאתר "נתפסו על חם" בפייסבוק או בטלפון 054-4987054 בשליחת שם עיר מגוריכם בהודעת וואטצאפ.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך