מה עשתה גופה בכניסה למועצה הדתית באשדוד?

תושב תל אביב, שקיבל תשובה שלילית, לאחר שביקש לקבור את אביו באשדוד, החליט לעשות צעד יוצא דופן, שלא לומר על גבול ההזוי. הוא הביא את גופת אביו לכניסה של המועצה הדתית באשדוד, והודיע שלא יזוז משם, עד שיאפשרו לו לקבור את אביו בעיר הנמל. יו"ר המועצה הדתית הרב עובדיה דהן, נכנס לתמונה ופתר את הבעיה

יש סיפורים הזויים שקשה לך להאמין שהם באמת התרחשו. קבלו סיפור שכזה… תושב תל אביב עבר לעולם שכולו טוב לאחר שהגיע לגיל גבורות. האב לא התגורר באשדוד מעולם, אולם חלק מבני משפחתו גרים כאן, ובכלל ילדיו של המנוח הבינו כי הסדר המופתי והארגון בבית העלמין באשדוד, עדיף על הצפיפות והבלגן שיש בבית העלמין ירקון בתל אביב.

בנו של הילד יצר קשר עם המועצה הדתית באשדוד, וביקש לקבל אישור לקבור את אביו בעיר שלנו. הובהר לו כי מדובר בתהליך שצריך לעבור מספר אישורים, גם כספיים וגם ארגוניים. הבן לא המתין לתשובה סופית, הזעיק אמבולנס פרטי, והחליט להביא את הגופה למועצה הדתית באשדוד.

וכך, בשעת צהריים שגרתית, בזמן שבניין המועצה הומה אדם וכל העובדים עסוקים בלא מעט מטלות, בכניסה למועצה חנה האמבולנס והבן דרש פתרון מיידי. "זה דבר שלא קרה מעולם. השומר בכניסה למועצה הגיע במהירות ללשכה של היו"ר המועצה הרב עובדיה דהן, ואמר לו שממש בכניסה ניצב אמבולנס ובתוכו גופה של תושב תל אביב", אמר אחד מעובדי המועצה. "כמה עובדים אחרים ירדו בינתיים למטה, דיברו עם הבן והסבירו לו שמדובר בחילול קדושת המת, בזמן שהוא מעמיד את גופת אביו בחוץ בצורה שאינה מכבדת כלל וכלל. הבן נותר בשלו והבהיר שהוא לא יזוז משם עד שהעניין ייפתר".

הרב עובדיה דהן, שנקל בעבר בכמה וכמה סיפורים הזויים, וברוב המקרים הצליח לגשר על הפערים בין הצדדים, נכנס לעובי הקורה. הוא שוחח עם הבן ארוכות, והבהיר לו שהתנהגות כזו אינה מקובלת, בעיקר כאשר משתמשים בכבוד המת כאמצעי לחץ פסול. "אני לא אוהב שמנסים לפעול בדרכים לא לגיטימיות, אבל בגלל שמדובר באדם מבוגר ואני מבין את חשיבות העניין, אתן אישור לקבור את אביך כאן באשדוד, לאחר שתשלים את ההליך הארגוני והכספי", אמר הרב דהן לבנו של המנוח.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך