נערים עם עבר פלילי צלחו פרויקט מיוחד של המשטרה

פרויקט של משטרת ישראל להשיב נערים שמעדו והסתבכו בפלילים הסתיים לאחרונה באשדוד, כאשר 13 מקומיים צלחו באופן מעורר השראה את הפרויקט וגרמו לנחת גדול למשפחתם
נערים עם עבר פלילי צלחו פרויקט מיוחד של המשטרה

פרויקט מיל״ה נוסף של משטרת ישראל יחד עם גורמים נוספים למען בני הנוער הסתיים אמש בעיר אשדוד. שלושה עשר נערים שהשתתפו במחזור זה של מיל״ה, עמדו אתמול איתנים בטקס הסיום המרגש לאחר שצלחו את תוכנית הפרויקט. ״אנו נרגשים כל פעם מחדש לראות את בני הנוער אוזרים כוחות ובוחרים לחזור למסלול הנורמטיבי שומר החוק״ ציינו במשטרה.

פרויקט מיל״ה, מובילים יחד למען הנוער, הנה תוכנית לאומית בהובלת משטרת ישראל יחד עם גורמי הרשות המקומית ו״עיר ללא אלימות״, מטרתו להשיב את בני הנוער ששגה והיה מעורב בעבירה פלילית ברף נמוך. במסגרת תוכנית זאת, מיל״ה, משתתפים בני הנוער לאחר שנבנה התאמתם להשתתפות בתוכנית אל מול גורמי אכיפת החוק וגורמים מקצועיים רלוונטיים. עמידתם של בני הנוער בתכני הפרויקט מקנה לבני נוער אלו כלים לשוב למסלול הנורמטיבי.

במהלך הפרויקט השתתפו הנערים בהרצאות תוכן מעולם המשטרה, תכנים חינוכיים וערכיים, תכני מצוינות ומנהיגות, פעילות אתגרית, השתתפו באריזת מזון לנזקקים ועוד.

בטקס מרגש שנערך אמש בעיר אשדוד במעמד קצין אגף מבצעים שיטור וקהילה של מחוז דרום במשטרה, נצ"מ חיים בובליל, קצינת שותפויות וקהילה במחוז, סגל פיקוד ושוטרי תחנת המשטרה באשדוד, מנכ״לית הרשות העירונית למאבק בהתמכרויות ובאלימות הגברת סימונה מורלי, מנהלת עיר ללא אלימות הגברת דבורית זהבי וגורמי רשות נוספים, עמדו זקופי קומה 13 נערים בוגרי פרויקט מיל״ה.

ציין סגן מפקד תחנת המשטרה באשדוד בדבריו – ״עשיתם כברת דרך לא פשוטה אבל עשיתם אותה בגאווה גדולה. 100 אחוז הצלחה. כעת אתם מתחילים דרך חדשה הטומנת בחובה יותר אחריות, יותר בגרות שלכם וגם שלנו. מברך את כולכם, אנחנו גאים בכם״.

בין לבין הנעימו בנות להקת הזמר העירונית משיריה וראש העיר מר יחיאל לסרי בירך את בני הנוער בברכה מיוחדת בה איחל להם דרך צלחה.

נציג מסיימי הפרויקט, ל׳, נשא דברים אף הוא וציין – ״אנו יודעים שזאת הזדמנות של פעם בחיים. שמחים שנתנה לנו ההזדמנות להשתפר. בשם החניכים אנו רוצים להודות לשלומית וליצור על ליווי צמוד ותמיכה״.

צילום תמונות: דוברות המשטרה

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך