הסתיימה הפגנת הנכים בכניסה לנמל אשדוד – יתכנו עומסי תנועה במקום

מחאת הנכים חוזרת לעיר. הבוקר, שלישי נחסמה הכניסה לנמל. המשטרה שנמצאת כבר בשטח ממליצה לנהגים לנסוע בדרכים חלופיות. למרות שהמממשלה חתמה על הסכם עם חלק מארגוני הנכים, מסתבר שהמשבר לא תם.
הסתיימה הפגנת הנכים בכניסה לנמל אשדוד - יתכנו עומסי תנועה במקום

עדכון 11:20: הסתיימה ההפגנה: לאחר הליך הידברות בהובלת המשטרה אל מול מובילי המחאה שסגרו את הכניסה לנמל אשדוד, נאותו המפגינים וכעת עזבו את המקום והנמל נפתח.
כוחות המשטרה מסייעים כעת ומכוונים את בתנועה על מנת לסייע לציבור הנהגים במקום.

מחאת הנכים חוזרת לאשדוד. היום, שלישי, שוב נחסמים כבישים כבר בשעות הבוקר המוקדמות. הפעם באזור נמל אשדוד. המשטרה כבר נמצאת במקום וממליצה למצוא דרכים חלופיות.

מדוברות המשטרה נמסר: "ברגעים אלו חוסמים משתתפי המחאה את הכניסה הצפונית לעיר אשדוד (נמל אשדוד). במקום מספר כלי רכב של משתתפי המחאה. כוחות משטרה במקום. ציבור הנהגים מתבקש לנהוג בזהירות ומומלץ לבחור בדרכים חלופיות. הנכים החליטו לחסום את הכניסה לנמל אשדוד ככל הנראה במסגרת הצהרתם אתמול לחסימת יעד אסטרטגי".

<iframe width="650" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/MFTmxl7p_As" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

המשטרה הוסיפה: "בעקבות החסימות בכניסה לנמל, קיימים עומסי תנועה בכביש 41 מכיוון מחלף אשדוד לכיוון נמל, כמו כן עומסי תנועה ביציאה מאשדוד (בני ברית וכיכר הנמל). ציבור הנהגים מתבקש להתאזר בסבלנות ולהעדיף דרכים חלופיות (כניסה/יציאה דרומית מהעיר). כוחות המשטרה מסייעים ככל הניתן לציבור בהכוונת התנועה".

למרות שהמממשלה חתמה על הסכם עם ארגוני הנכים, מסתבר שהמשבר לא תם. עם חתימת ההסכם על העלאת קצבאות הנכות בליל חמישי, הודיע ארגון "הנכים הופכים לפנתרים" כי הם מתנגדים לו וימשיכו במאבקם.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך