שובה של "הכבשה השחורה"

בעונה שעברה הצליחה קבוצת הכדוריד של הפועל אשדוד לנצח את חולון שנחשבה "לכבשה השחורה" שלה. בשני, במשחק הבית הראשון לעונה הזו, שוב חזרה "הכבשה השחורה" מחולון וניצחה את הפועל אשדוד 25:26.
שובה של "הכבשה השחורה"

לא סתם חששו בקבוצת הכדוריד של הפועל אשדוד מהמשחק הזה מול חולון. במשך שנים חולון נחשבה "לכבשה השחורה" של אשדוד. בשנה שעברה זה נגמר אחרי שאשדוד ניצחה אותה. אבל בשני, דווקא בבית ודווקא במשחק הבית הראשון לעונה הזו, חזרה "הכבשה השחורה" מחולון וניצחה את אשדוד 25:26. באשדוד רצו ניצחון שני במחזור השני, אבל זה לא קרה. לאשדוד ניצחון אחד והפסד אחד. ככה לא רצו לפתוח שם את העונה.

המחצית הראשונה נפתחה חזק וצמוד עם הגנות חזקות משני הצדדים. כעבור  30 דקות האדומים ירדו למחצית כשהם  בהובלה של שער 13-12. גם המחצית השנייה נפתחה על ידי שחקני הפועל אשדוד חזק את המחצית השנייה שהביא לפער של 5 שערים לזכותה. אבל חולון אף פעם לא נכנעה בקלות ותמיד היוותה יריב קשה ועיקש של האדומים. זה קרה גם הערב וגם הערב וחולון ומחקה את הפער בבליץ משלה וריצה של 7-1 והפכה את התוצאה. חולון שמרה על היתרון עד לסיום עד לסיום, לנצח  25:26 ולשמור על תואר "הכבשה השחורה" של אשדוד.

עכשיו האדומים כבר עם הפנים קדימה לקראת המפגש החשוב ביום שישי הקרוב מול הפועל ראשל״צ בחוץ והתקווה היא לחזור למסלול הנצחונות. מול ראשל"צ זה אף פעם לא היה פשוט.

הבקיעו לאשדוד: עמרי קושמרו ואדיר כהן עם 6 שערים כ״א, אלכס גרגורייב, שלומי צייטלר ודדי פרץ עם 3 שערים כ״א, גורן סרנץ עם 2 שערים, ישראל ביטרמן וסשה צ׳ודנובסקי עם שער אחד כ״א.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך