דוד רביבו עבר לאדומים אשדוד

עכשיו זה סופי. דוד רביבו עבר מבני אשדוד מליגה ג' להפועל אדומים אשדוד מליגה ב'. מה שהתחיל כשיחה בבית כנסת ביום הכיפורים הפך למעבר המפתיע של רביבו לקבוצה. רביבו כבר התאמן ויוכל לשחק במשחק הצמרת בשישי מול שדרות.
דוד רביבו עבר לאדומים אשדוד

דוד רביבו עבר לאדומים אשדוד מליגה ב'. השחקן שהיה שייך להפועל בני אשדוד כבר התאמן עם קבוצתו החדשה ולמעשה הוא לא שיחק ולו משחק ליגה אחד בליגה ג' שטרם נפתחה.

הכל החל כזכור ביום הכיפורים. זה החל בשיחה של מקורב לקבוצה עם רביבו שבדק אם יסכים להגיע לאדומים אשדוד מליגה ב'. רביבו השיב בחיוב ומכאן תפסו הדברים תאוצה עד כדי כך שגם מרכז הפועל התערב והשחקן עבר לקבוצה. הוא אמור לעבור מחר, שני, בהתאחדות באופן רשמי  ויתכן מאוד שיעמוד לרשות המהמאן פיני עייש במשחק הצמרת ביום שישי מול שדרות, באשדוד.

רביבו שיחק בקבוצות הבכירות ביותר בליגת העל, מכבי ת"א, בית"ר ירושלים, הפועל באר שבע, מ.ס אשדוד. המדובר בחיזוק מאוד משמעותי לקבוצה שסימנה לה מטרה לעלות לליגה א'.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך