"רעידת אדמה" בביג: אחת מחנויות הדגל סגרה את שעריה

מכה ל'ביג פאשן'. אחת הרשתות הגדולות והבולטות לביגוד ואופנה בארץ FOREVER 21, הודיעה על סגירת שעריה במתחם 'הביג פאשן'. לרשת הגדולה סניפים בעולם, בארה"ב, אירופה וסניפים מצליחים אחרים בקניונים בולטים בישראל. האם מדובר בתחילתה של מגמה 'בביג פאשן", שעד עתה צבר הצלחה?
"רעידת אדמה" בביג: אחת מחנויות הדגל סגרה את שעריה

חנות האופנה FOREVER 21  'בביג פאשן', הודיעה על סגירת שעריה.

אחת מרשתות האופנה והביגוד הגדולות והבולטות בארץ FOREVER 21 , לה סניפים גדולים בכל הערים והקניונים הנחשבים ביותר בישראל ובעולם, הודיעה על סגירת סניפה במתחם 'הביג פאשן', באשדוד. החנות ביצעה גם מכירת חיסול של כל הפריטים שנותרו בסניף האשדודי.

המדובר "ברעידת אדמה" של ממש מאחר וזו מכה ל'ביג פאשן' שעד כה רשם הצלחה. אבל כשרשת בסדר גודל של FOREVER 21  מודיעה על סגירה, הדבר מעיד על בעיה גדולה והתקווה שלא מדובר במגמה שתתפשט.

כאן סגור. זה מה שרואים מי שמגיע לשערי הסניף האשדודי של FOREVER 21

רשת forever 21 הידועה במקור בשם "אופנה 21" נוסדה בשנת 1984 בלוס אנג'לס והפכה לאחת הרשתות המובילות בארה"ב ובעולם וגם בישראל. לכן סגירת סניף של רשת כזו היא מכה לא פשוטה.

בישראל הסניף הראשון נפתח בקניון היוקרתי "עזריאלי" והוא כולל שתי קומות המשתרעות על גודל של 1,800 מ"ר.סניפים נוספים של הרשת קיימים בקניונים רבים בינהם: מלחה בירושלים, גראנד קניון בבאר שבע, קניון איילון ברמת גן, קניון הזהב בראשל"צ ובקריון בקרית-ביאליק. כעת הסניף האשדודי 'בביג פאשן' כאמור נסגר. מעניין איך תגיב הרשת.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך