וידאו: "הליצן רץ אחרי הילדה שלי והיא ברחה בצרחות"

עוד ועוד עדויות של אמהות שמספרות על אנשים המחופשים "לליצנים" באשדוד שמסתובבים ומפחידים את ילדיהן, מצטברות. אחת האמהות סיפרה לאשדוד אונליין: "שאלתי את הבת שלי והיא אמרה שהיה מאוד חשוך ושהבחור שישב ליד הנהג היה עם מסיכה ובחור נוסף מחופש ישב מאחור צמוד לחלון היא צרחה והתרחקה". התופעה היא בעקבות הסרט "זה" שמוקרן בימים אלה. המשטרה: "לא הוגשה תלונה" - צפו בסרטון של ליצנים המפחידים את הילדים בעיר.
וידאו: "הליצן רץ אחרי הילדה שלי והיא ברחה בצרחות"

התופעה של "הליצנים" שמפחידים ילדים בארץ ובעיר אשדוד מתפשטת.

אמש סיפרנו על התופעה שמוכרת בעולם והחלה לפרוח שוב בתקופה האחרונה גם בארץ וגם בעיר אשדוד. זאת לאחר שהסרט "זה" ,"IT" המבוסס על ספר באותו שם של הסופר סטיבן קינג שמספר את סיפורם של ילדים אשר נעלמים בנסיבות מסתוריות בעיירה דרי, במיין, קבוצה של נערים מחליטים לפתור את התעלומה, ומגלים כי רוע מסתורי ואפל שוכן בעיר מזה שנים הזוכה לכינוי "זה", ומופיע בדמות ליצן אימתני בשם פניוייז המתגורר בתעלות הביוב. לאחר שאחיו של אחד נעדר, הם מחליטים לצאת למלחמה ולהביס את "זה".

עכשיו מסתבר שיש מי שמחקה את התופעה ול"אשדוד אונליין" הגיעו עדויות של אמהות שמספרות על ילדיהן שהגיעו מבועתים מפחד בשל "ליצנים" מחופשים שרדפו אחריהם ברחבי העיר.

אחת האמהות סיפרה: "הקטנה שלי הודיעה לי הרגע שאתמול בערב רץ אחרי ילדים בסיטי ליצן מחופש. היא גם צילמה אותו. אמא אחרת סיפרה: "ליד ביה"ס חזון יעקב באזור ה' רפדו אחריהם. יש עוד ילדים שהיו איתו בניהן אחייניות שלי. הזויי למדי".

אמא נוספת תיארה בפחד את מה שקרה לביתה: "שאלתי אות הבת שלי והיא אמרה שהיה מאוד חשוך ושהבחור שישב ליד הנהג היה עם מסיכה ובחור נוסף מחופש ישב מאחור צמוד לחלון היא צרחה והתרחקה וחברה אחרת שלא הבינה במה מדובר התקרבה לרכב הם צרחו והיא נבהלה והם התפוצצו מצחוק ונסעו…. כך הסתיים האירוע אך חייבים להוקיע זאת מאחר ותמיד מעלים שלב בהפחדה וזה ממש לא לעניין, לי לא היה מה לעשות בנדון מאחר ולא היו פרטים לא של הרכב ולא של האנשים שהתחפשו".

אמא נוספת הוסיפה: "אחרי כיכר מודעי לכיוון רובע ט"ז נעצרו ליד הבת שלי והחברות אנשים עם רכב ועם מסכות של ליצנים. הילדה שלי ישר קלטה את המסכות צרחה והתרחקה מהרכב בשעה דיי מאוחרת מיותר לציין שזה הפחיד אותה מאוד".

תגובת דובר המשטרה (לכיש) שמעון כהן: "הגיעו מספר תלונות בעניין והמשטרה החלה בפעילות יזומה בכדי לאתר את אותם חשודים, מאחר ויש חשש כי זה עלול להתפתח לעימות"

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך