סוף טוב: 6 הנקודות חזרו למ.ס. אשדוד

פיפ"א הורתה על החזרת הנקודות ועל סיומה של הפרשה. מ.ס.אשדוד עלתה למקום ה-11. מרחק 5 נק' מהקו האדום

לאחר 10 ימים מורטי עצבים, בהם מצאו את עצמם אנשי מ.ס. אשדוד במקום האחרון בליגת העל, יכולים היום במועדון לנשום לרווחה לאחר שההתאחדות הבינלאומית הודיעה כי היא מקבלת את עמדת מ.ס. אשדוד והחליטה על החזרת הנקודות.

מועדון ספורט אשדוד מודה להתאחדות לכדורגל ולעומדים בראשה היו"ר עופר עיני והמנכ"ל רותם קמר על הירתמותם ועזרתם להבאת פרשיה זו לסיומה על הצד הטוב ביותר. כמו כן מבקשים להודות לעורכי הדין יוסי גאייר וניר ענבר על עבודתם המקצועית והמסורה מול פיפ"א והמוסדות הבינלאומיים. לא היה לנו ספק לאורך כל הדרך שהמועדון התנהל בדיוק כפי שהיה מצופה ממועדון כדורגל מסודר להתנהל, תוך הקפדה על כל הנהלים והתנהגות על פי הספר. בניגוד לפרסומים על ידי גורמים שונים ומגמתיים מעולם לא היה מדובר בעיכוב של כסף. לאורך כל הדרך דאגנו והקפדנו שהכסף שאנחנו צריכים לשלם יגיע ליעדו ולא לשום מקום אחר, למרות אינספור ניסיונות של גורמים שונים להעביר את הכסף לחשבונות פרטיים בכל מיני מקומות ברחבי הגלובוס. אנו שמחים כי טענותינו התקבלו במלואן, האמת יצאה לאור והפרשה המיותרת הזו נמצאת מאחורינו. עכשיו, כשהשולחן נקי, ניתן לשחקנים לדבר על המגרש, אנחנו עדיין נמצאים בסכנת ירידה אבל מרוכזים אך ורק בכדורגל.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך