מהומה בעקבות הוראה לפרק סוכות שנבנו באזור ציבורי

תושבים ברובע ג' טוענים העירייה הודיע לנו לפרק את הסוכה שאנחנו בונים באותו המקום כבר 30 שנה, העירייה טוענת "הם בנו במגרש כדורגל ציבורי שעל פי חוק אסור לבנות בו"
מהומה בעקבות הוראה לפרק סוכות שנבנו באזור ציבורי

חלק מתושבי הרחובות חטיבת גולני וחטיבת הנגב הורגלו במשך שנים לבנות את הסוכה שלהם ברחבת מגרש שכונתי, אלא שעל פי אותם התושבים השנה מס' שכנים החליטו שלא נח להם עם בניית הסוכות ברחבת המגרש הציבורי והחליטו להתלונן על כך למוקד העירוני.

תלונה שהגיעה למוקד הובילה ביקור במקום של פקחים שהחליטו להודיע לתושבים לפרק את הסוכות, התושבים החליטו שלא לוותר והחלו להתווכח עם הפקחים, ולאחר דין ודברים הם עזבו את המקום, אך לא לזמן רב. למחרת בערב כיפור הם חזרו שוב וטענו כי הסוכות מפריעות לציבור, וע"כ אם לא יפורקו בהקדם ינתנו לתושבים דוחות וגם העירייה תפרק את הסוכות.

פנינו לעיריית אשדוד לקבל את תגובתה, וזו טענה: כבכל שנה, העירייה מפרסמת הנחיות לגבי בניית סוכות, מניעת מטרדי רעש מהסוכה ואיסור גיזום סכך במרחב הציבורי.

בפרסומי העירייה נאמר במפורש כי "חל איסור מוחלט על בניית סוכות בגנים ציבוריים ופארקים, על מדרכות ובמקומות החוסמים את הדרך".

לצערנו, יש פניות לא מעטות של תושבים הקובלים על כך שהסוכות חוסמים את הדרך, מאלצים אותם לרדת מהמדרכה לכביש או אפילו בניית סוכות במגרשי משחקים המונעים מהילדים את ההנאה מחופשת החג. כנגד אלו אוכפת העירייה את חוקי העזר.

לסיום, כל שעושה העירייה הוא להבטיח את הסדר במרחב הציבורי וככל שמתאפשר, היא מגדירה יחד עם התושבים את המרחב בו ניתן לבנות סוכות.

בהזדמנות זו אנו מאחלים חג שמח לכל תושבי העיר ולאורחים הבאים להנות מאירועי החג.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך