לנצח את "הכבשה השחורה" מחולון

קבוצת הכדוריד של הפועל אשדוד תארח מחר, שני (מקיף ט', 20.00) את מ.כ חולון, מי שנחשבה שנים "הכבשה השחורה" של האדומים. בקבוצה רוצים ניצחון שני ברציפות ולהצמד לצמרת הגבוהה. אשדוד ספגה הכי מעט במחזור הקודם, חולון הכי הרבה.
לנצח את "הכבשה השחורה" מחולון

הפועל SP מצרפלס אשדוד, רוצה ניצחון שני ברציפות בליגה, כשתארח בשני, (20.00, מקיף ט'), במסגרת המחזור השני את מ.כ יובלים חולון. חולון נחשבה תמיד ל"כבשה השחורה" של אשדוד וכל משחק איתה היה קשה מותח וצמוד.

גורם בקבוצה אמר: "אנחנו מצפים ל-2 נקודות נוספות להתחיל את העונה בצורה חיובית. ההתמקדות היא בפלייאוף אך גם הדרך חשובה , תמיד חולון הייתה ועודנה יריבה קשה ועקשנית שהמשחקים מולה קשים.מקווה שידינו תהיה על העליונה"

ממחזור הפתיחה יש שני נתונים חשובים על הקבוצות: מצד אחד אשדוד ספגה הכי מעט שערים (בניצחון 17:28 בקרית אונו – טומיסלב סטויקוביץ הצטיין עם 13 עצירות מ-25 זריקות – 52%), בעוד שחולון ספגה הכי הרבה שערים (בהפסד 37:33 למכבי ראשל"צ – טולי ליבגוט, אורון ברגיל ואור כנעני סיפקו יחד 7 עצירות בלבד – ל-44 הזריקות לעברם).

עוד נתון: 3 מ-4 המפגשים האחרונים במסגרת ליגת ווינר בין השתיים הסתיימו על חודו של שער, ובכולם ידה של אשדוד הייתה על העליונה (27:28 בעונה שעברה, 31:32 ו-26:27 לפני שנתיים).

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך