התחיל בבית הכנסת בכיפורים, יגמר בהעברה להפועל אדומים

מה שתחיל כשיחת חולין בבית הכנסת ביום הכיפורים הפך כנראה להעברה חמה בליגות הנמוכות. דוד רביבו מבני אשדוד, מליגה ג', בעל רקורד בליגת העל, בדרך לעבור לאדומים אשדוד מליגה ב'.
התחיל בבית הכנסת בכיפורים, יגמר בהעברה להפועל אדומים

ביום הכיפורים בין התפילות נערכה בבית הכנסת שיחה בין מקורב להפועל אדומים אשדוד, מליגה ב', לבין דוד רביביו שחקנה של בני אשדוד מליגה ג'. השיחה החלה כשיחת חולין ונבדקה האפשרות אם יש ברצונו להגיע לקבוצה. רביבו ככל הנראה לא סירב ומכאן החל "כדור שלג" של מספר מעורבים שעומד להסתיים היום, ראשון, ככל הנראה במעבר של רביבו לקבוצה הבכירה יותר של הפועל אדומים אשדוד, מליגה ב'.

ברגע שנראה היה כי רביבו מוכן להגיע, נכנסו לתמונה גם ראשי הפועל אדומים אשדוד מליגה ב' וגם אנשי מרכז הפועל שתיווכו בין האדומים מליגה ב' לקבוצתו של רביבו בני אשדוד מליגה ג'. במרכז הפועל ישמחו לראות את הפועל אדומים בליגה א'. כמו שזה נראה כרגע אם רביבו יגיע עם השחרור שלו, הוא יסכם באדומים אשדוד, עוד היום.

צריך לזכור שמדובר בחיזוק חשוב. רביבו שיחק בקבוצות כמו מכבי ת"א, מ.ס אשדוד, הפועל באר שבע, בית"ר ירושלים. מהבכירות בליגת העל. הוא יוסיף הרבה מניסיונו לקבוצה שרוצה לעלות לליגה א'. לזה יש להוסיף את הגעתו הצפויה בחודש הבא, של איזביטו אוגבונה, ששיחק בהפועל ת"א כחלוץ ואמור לקבל אזרחות ישראלית. החתמת השניים תגדיל את סיכוייה של אדומים אשדוד להעפיל לליגה א'.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך