מצטיינת מפקד אוגדה 80

סגן ענבר קלנג מאשדוד קיבלה אות ההצטיינות של מפקד אוגדה 80
מצטיינת מפקד אוגדה 80

בשבוע שחלף קיבלה סגן ענבר קלנג (21) מאשדוד את אות ההצטיינות של מפקד אוגדה 80, תא"ל גיא חזות "עוצבת אדום", אליה היא שייכת. סגן קלנג משרתת כמפקדת מחלקת תצפיות בחמ"ל "חריף" שבגבול מצרים. "לא רציתי להיות תצפיתנית", היא מספרת, "אבל הגעתי לחמ"ל והתאהבתי בתפקיד, במבצעיות, באווירה בחמ"ל ובחשיבות העבודה בו. אני אוהבת ללמוד, וכמה שיותר. בתיכון למדתי במגמות פיזיקה וביולוגיה. בתפקיד הזה אני לומדת המון וכל הזמן".

לענבר אח קטן, בן 10, ואחות גדולה ששירתה בקבע גם היא בתחום ניהול תקציבים בחיל האוויר. אמא שלה סגנית מנהלת בתיכון, ובשירותה הצבאי היתה בחיל התקשוב. אביה בעל עסק פרטי, ומשרת כרב-סרן במילואים בתפקיד מסווג בחיל האוויר. על בחירתה כמצטיינת היא אומרת: "אני לא יודעת למה דווקא אני נבחרתי, אני רק מקווה שזה אומר שאני עושה את התפקיד שלי כמו שצריך. מהתחלה זו הייתה המטרה שלי, להפוך את המחלקה לחזקה. יש עדיין לאן לשאוף, אבל ככה אני יכולה לעזוב. אני מרגישה שהאווירה בחמ"ל מדהימה והתפקוד גבוה. אין תפקיד יותר טוב מזה. הייתי בהלם כשקיבלתי תפקיד כזה, ועוד כתפקיד ראשון, ואני מאושרת על כל רגע שזכיתי להעביר פה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך