זה יגמר באסון: מתחפשים לליצנים ומפחידים אנשים באשדוד

תופעה מסוכנת לה צוות אתר 'אשדוד אונליין' היה עד בשבוע האחרון תופסת תאוצה בעיר אשדוד - צעירים המחופשים לליצנים מפחידים ילדים בעיר
זה יגמר באסון: מתחפשים לליצנים ומפחידים אנשים באשדוד

כבר עברה יותר משנה מאז צצו להם לראשונה מתקפות ליצנים שהבהילו תושבים בארה"ב, אנגליה, אוסטרליה ועוד. בעיר ברייסבן, אוסטרליה, אף דווח על אישה שנמלטה מליצן כשבידו סכין. סך הכול אירעו, או לפחות דווחו, על עשרות מקרים של ליצנים מפחידים שחיכו לעוברים ושבים במקומות ציבוריים מגוונים.

הטרנד המטריד לא פסח על ישראל ואחרי שזה כבר התרחש בדימונה וברמלה, הגיעו לידנו עדויות של ילדים והורים שטוענים כי ראו ליצנים מפחידים במקומות רבים באשדוד. מהעדויות השונות עולה כי מספר צעירים עם מסכות של ליצן על הפנים, עוברים במקומות שבהם יש ריכוז גדול של ילדים ומפחידים אותם עד שמצליחים להבריח אותם מהמקום. הסיפור חזר על עצמו בגן אלישבע, פארק בורדו במקומות רבים אחרים.

אחת האמהות סיפרה לאתר "אשדוד אונליין", כי בנותיה נתקלו באותם ליצנים מטרידים בכיכר מודעי ברובע ט"ז: "הרכב נעצר ליד הכיכר ולאנשים בתוך הרכב היו מסכות של ליצנים על הפנים, הילדה שלי ישר קלטה את המסכות צרחה והתרחקה מהרכב, מיותר לציין שזה הפחיד אותה מאוד".

התופעה שמוכרת בעולם החלה לפרוח שוב בתקופה האחרונה וזאת לאחר שהסרט "זה" המבוסס על ספר באותה שם של הסופר סטיבן קינג שמספר את סיפורם של ילדים אשר נעלמים בנסיבות מסתוריות בעיירה דרי, במיין, קבוצה של נערים מחליטים לפתור את התעלומה, ומגלים כי רוע מסתורי ואפל שוכן בעיר מזה שנים הזוכה לכינוי "זה", ומופיע בדמות ליצן אימתני בשם פניוייז המתגורר בתעלות הביוב. לאחר שאחיו של אחד מהנסגורערים נעדר, הם מחליטים לצאת למלחמה ולהביס את "זה"

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך