קורדיירו: "צריך להסתכל על עצמנו ולא על מכבי חיפה"

ביום ראשון (20.00, "סמי עופר"), תצא מ.ס אשדוד למשחק חוץ לא פשוט מול מכבי חיפה. המטרה לחזור לפחות עם נקודה. החלוץ מאוריציו קורדיירו על מצבה של הקבוצה: "אולי זה עניין מנטאלי"
שחקן 6 במשחק
קורדיירו בעת ששיחק במ.ס אשדוד.

מ.ס אשדוד מתכוננת לקראת המשחק החשוב ביום ראשון (20.00, "סמי עופר"). המטרה לחזור עם נקודות. באימון בשישי המאמן ראובן עטר שבדרך כלל מתראיין, העדיף הפעם לא להגיב. מי שהגיע להעביר את המסר בשם הקבוצה הוא החלוץ מאוריציו קורדיירו.

קורדרייו: "אומנם המשחק הוא מול מכבי חיפה, אבל לא היא העניין. העניין זה אנחנו ואנחנו צריכים להסתכל על עצמנו ולשנות הרבה דברים ולהיות יציבים. לא צריך לדבר על מכבי חיפה או כל קבוצה אחרת, אלא על עצמנו. לא התחלנו את העונה טוב, אבל לא מדובר בבעיה של כושר כי אנחנו רצים כמו הקבוצה האחרת, זה יכול להיות עניין מנטאלי. אם היינו מנצחים שני משחקים היינו במצב מנטאלי טוב, אבל כשאתה מפסיד 4 משחקים זה מוריד אותך". לגביו באופן אישי אמר: "אני סובל מפציעה, כאב בברך, אבל הלב שלי פה וושחק מכל הלב".

עטר תירגל את ההרכב הבא, אבל ברור שהוא לא יישחק כך. ירדן קרישטול ;יצחק אספה, קרלו  ברוציץ', ניר ברדע, ויקטור גנב, אדר אוואט ; אביב סולומון , משה אוחיון, חן עזריאל ; מאוריסיו קורדיירו, בלסינג אלקה. הקפטן טום בן זקן לא התאמן לאחר שקיבל מנוחה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך