תכירו את מנחם משאש (גלילי) הגזען

מנחם משאש (גלילי) בן ה-74 שבר שיא שלילי חדש, לאחר שפגע בציבור העולים ממרוקו בעיר, במאמר מלא רוע וארס. איש לא מופתע מההתנהגות הבזויה של משאש (גלילי), שפגע באימו של ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי, אישה צדיקה וישרה שגידלה בעשר אצבעות ילדים לתפארת מדינת ישראל * אפילו חברו הטוב, הסופר אשר כנפו, כתב מכתב חריף נגד משאש (גלילי) על ההתבטאויות החמורות שלו, לאחר 42 שנה של השמצות, כזבים, בדיות ופגיעה בלתי פוסקת ברבים וטובים מתושבי העיר, הגיע הזמן שמנחם משאש (גלילי) בן ה-74, העיתונאי הסוחט והמאיים, יבקש סליחה ומחילה ערב יום הכיפורים. משאש (גלילי) חתום על כמה רגעי שפל גדולים בעולם העיתונות, ורשימת "נפגעי משאש-גלילי" ארוכה מאוד-מאוד-מאוד
גלילי

אין גבול לרוע ולשפלות של מנחם משאש (גלילי) בן ה-74, האיש השנוא ביותר בתולדות העיר אשדוד, איש שרשימת האנשים בהם פגע נאמדת במאות ואלפים מתושבי העיר. אין לו מצפון, אין לו יושרה ואין לו הגינות, לכן זה לא מקרי שהעיתון המיושן שלו הופך מיום ליום ללא רלוונטי, והוא מופץ בכמה אלפים בודדים בלבד, כאשר חלק גדול מהעיתונים כלל לא נמכרים והולכים למיחזור.

מה שמדהים הוא שמנחם משאש (גלילי) בן ה-74 הראה לכולם בערב ראש השנה שהוא בעצם גזען, בזמן שפגע בציבור העולים ממרוקו במאמר מלא רוע וארס. אותו גלילי נולד וגדל בעיר נידחת במרוקו, באזור בו התגוררו המרוקאים הברברים. הוא נולד למשפחת משאש ובחר לשנות את שמו בצורה שאינה קשורה בכלל לעבר שלו, והפך פתאום לגלילי…

מנחם משאש שכח את עברו, וירה לכל הכיוונים, רק כדי לפגוע בראש העיר ד"ר יחיאל לסרי. מנחם משאש חזר במנהרת הזמן לימים שמשפחת לסרי הייתה עוד במרוקו, תחת השם אלעסרי. עם ההגעה לארץ כל מי שהיה בעבר אלעסרי שינה את שמו ללסרי, ולא נתקלנו באף מרוקאי אחד שמסתובב בישראל עם השם אלעסרי. לאדון משאש זה לא הפריע, והוא כיוון את הטור שלו לפגיעה קשה בד"ר לסרי, באימו הצדיקה זהרי (זוהרה) ובכלל ביהדות מרוקו.

זהרי לסרי היא אחת הנשים הכי אהובות באשדוד. אישה מדהימה שהתאלמנה בגיל צעיר, והצליחה בעשר אצבעות לגדל 5 ילדים לתפארת מדינת ישראל. היא רחוקה מהעולם הפוליטי, מעולם לא הייתה מעורבת בתחום הזה, ותמיד עסקה בדברי קודש ורוח, עם נתינה מכל הלב. מנחם משאש פגע בה בצורה מכוערת ובזויה, רק כדי לנסות ולפגוע בבנה ד"ר יחיאל לסרי. אין דבר שפל מזה, לקחת אישה צדיקה ולהכניס אותה לנושאים שכלל לא קשורים אליה. משאש-גלילי יודע שיש חיבור מדהים, בלתי ניתן להתרה בין האם זהרי לבנה יחיאל, ופגע בכוונה תחילה באישה יקרה ותמימה.

מנחם משאש (גלילי) נשען בכתבה על הסופר המוכר אשר כנפו, שנחשב לאחד החברים הקרובים של משאש-גלילי. מה שמסתבר הוא ששוב משאש-גלילי עשה מניפולציה זולה, ושרבב את שמו של כנפו ללא הסכמתו, רק כדי לפגוע בראש העיר.

אשר כנפו לא אהב בלשון המעטה את ההתנהגות הבזויה של משאש-גלילי, ופרסם בתחילת השבוע מכתב חריף, שמבהיר כי הוא אינו שותף לכתבה המכוערת הזו, אלא בדיוק להיפך, זועם וכועס על פגיעה ביהדות מרוקו.

הנה מכתבו המלא שכתב אשר כנפו: "מאוד הצטערתי על הכתבה של גיליון ערב ראש השנה וטוב אם הדברים לא היו נכתבים כלל, מה גם שזהו גיליון ראש השנה שבו אנו מצווים לסלוח איש לרעהו. השימוש שעשית בשמו הקודם של ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי הוא פסול לחלוטין בעיניי ומקומם כל בר לבב. הפכת שם משפחה מכובד של יהודי מרוקו ואלג'יריה לשם נלעג, שעיקר מטרתו היא ללעוג למי שנושא אותו ולהצביע על היותו "פרימיטיבי". כך עשו כל השנים בשביל להשפיל אותנו. אנו נלחמנו בכל כוחנו נגד התופעה הזאת. הדוגמא הקלאסית לכך היא שכאשר רוצים לנגח את שרת התרבות שלנו, האנשים שלא מסכימים אתה קוראים לה בשמה הקודם המרוקאי כדי להגיד לה: "בעצם את בסך הכל מרוקאית!". זאת גזענות גרידא. כל אדם רשאי להחליף את שמו כראות עיניו. יש מי שמְעַבְרֵת אותו (אלמאליח = אלימלך) ויש מי שעושה בו שינוי קטנטן, ד"ר לסרי הוריד את האות ע' משמו, אני הורדתי את הא' (מ'כנאפו' לכנפו) ויש מי שמשנה אותו לחלוטין. אתה שינית לחלוטין את שמך והכל לגיטימי. לא מצא חן בעיניי ששרבבת את אמו של ד"ר לסרי לכתבה. היא לא שייכת לעניין בכלל והיא בוודאי אישה מבוגרת ומכובדת כמו כל אמהות ישראל ואין לה כלים כדי להגן על עצמה".

כך או אחרת, משאש (גלילי) רודף אחר ד"ר לסרי בשמונה השנים האחרונות בצורה אובססיבית, מאחר וראש העיר סירב לענות בחיוב לדרישות של גלילי בשורה של נושאים. לסרי אף טען בבית המשפט כי נסחט ע"י גלילי ואף מתנהלת חקירה משטרתית בעניין. גלילי חצה קווים אדומים, לאחר שהמשיך לפגוע בצורה קשה במשפחת לסרי ופרסם כתבה אישית פוגעת במיוחד, שבועות אחדים לאחר שמשפחת לסרי חוותה לפני מספר שנים טרגדיה קשה מאוד. "מדובר במעשה שפל של מנחם. לפגוע בבני משפחה שחוו ימים קשים ביותר, מבלי להניד עפעף, מבלי להפעיל שיקול דעת, זה דבר שלא ניתן לקבל", אומרים מקורבים למשפחת לסרי.

איך אתה ישן בלילה מנחם משאש?
כל יהודי מאמין יודע שיום הכיפורים מכפר על עבירות שבין אדם למקום, ואילו על עבירות שבין אדם לחברו אין סליחה ומחילה, אלא אם עובר העבירה ירצה את חברו שנפגע ממנו. מנחם משאש (גלילי) בן ה-74, צריך לכתת את רגליו לאורכה ולרוחבה של העיר, לנקוש על דלתם של מספר בלתי מבוטל של בתים, ולבקש סליחה ומחילה מרבים מתושבי העיר שנפגעו ממנו לאורך 42 השנים האחרונות.

מנחם משאש (גלילי) פועל מזה שנים ארוכות בשיטות מוכרות וידועות של השחרת פניהם של לא מעט מתושבי אשדוד. פעם זה יכול להיות פוליטיקאי איתו גלילי מצוי בסכסוך, פעם אחרת זה איש עסקים שלא נחשב לאוהבו של משאש, זה גם יכול להיות עובד עירייה זוטר, ואפילו עוזרת גננת פשוטה וקשת יום, שהשתכרה כ-3,000 שקל בחודש, ספגה מנחת זרועו של משאש (גלילי).

משאש (גלילי) פשוט רמס, השפיל, פגע, ביזה ובייש רבים וטובים מתושבי אשדוד ועשה זאת באופן שיטתי, שבוע אחר שבוע רק בגלל בצע כסף ואינטרסים אישיים. לא הייתה לו בעיה למרוח בשער של העיתון אדם קשה יום, שאולי מעד וטעה בעניין ספציפי, אך הפגיעה של משאש (גלילי) הותירה בו חותם, אות קין של ממש, לאורך כל חייו.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך