תיקו אפס להפועל אדומים מול קרית-מלאכי

הפועל אדומים אשדוד חזרה עם נקודה אחת מקרית-גת, שם שיחקה מול קרית-מלאכי, במסגרת המחזור השלישי בליגה ב' דרום ב' וסיימה בתוצאה 0:0. לאדומים אשדוד 7 נקודות מתוך 9 והם בצמרת הגבוהה. במחזור הבא קרב צמרת באשדוד מול עירוני שדרות.
תיקו אפס להפועל אדומים מול קרית-מלאכי

הפועל אדומים אשדוד חשבה לחזור אל המקום הראשון בליגה ב' דרום ב', אבל היא חזרה רק עם נקודה מקרית-גת, שם שיחקה מול קרית-מלאכי במסגרת המזחור השלישי. תוצאת ה-0:0 חילקה את הנקודות. אשדוד עם 7 נקודו מתוך 9. היא בצמרת הגבוהה. במחזור הבא ב-6.10 היא תפגוש בבית את עירוני שדרות יריבתה לכרטיס לליגה א'.

את המשחק פתחה אשדוד מצוין . כבר בדקה ה-4 של המשחק אריאל טרבלסי החמיץ ממצב של שער בטוח. לאורך כל המחצית הראשונה שלטה אשדוד בקצב והמשחק  התנהל בחצי של קרית- מלאכי. אבל דווקא דקה לסיום המחצית הראשונה מתפרצת של ק.מלאכי הסתיימה כמעט בשער לזכותה והשוער השני מתן סילברה מנע שער בטוח.

נתן גנון, קשר הקבוצה שבלט במחצית הראשונה בנהיולך המשחק, הוחלף ובמקומו הוכנס חלוץ, שימי ביטון. אבל דווקא החילוף הזה האט את קצב משחקה של אשדוד. לכל קבוצה היו הזדמנויות בודדות ליד השער. בדקה ה-90 נראה כי בכל זאת אשדוד תחזור עם 3 נקודות. גדיף וורקאט, קיבל כדור מדויק משימי ביטון ומול השוער החמיץ.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך