הסכם הגג: יוקם מתחם עם 850 דירות, תעסוקה ומסחר

אושר להפקדה תכנית "מתחם ויצמן" על ידי הועדה המחוזית דרום. בתכנית שבמסגרת "הסכם הגג", מתוכננת הקמת 850 יחידות דיור, אזור מסחר, תעסוקה ומבני ציבור וכן פארק של 5 דונם.

יש אישור הפקדה ל"מתחם ויצמן".

הועדה המחוזית לתכנון ובניה דרום, אישרה להפקדה את "מתחם וייצמן" באשדוד. המתחם יכלול מגורים של 850 יחידות דיור, 12 אלף מ"ר עבור תעסוקה ומסחר, 16 אלף מ"ר עבור מבני ציבור ופארק על שטח של 5 אלף מ"ר.

המתחם ישלב את המגורים התעסוקה והפארק יחד. המדובר במתחם ייחודי. לדוגמא בחלק מהבניינים שיוקמו בחמש הקומות הראשונות ישולבו מבני של תעסוקה ומסחר. לכך יש להוסיף את השטחים הפתוחים שיהיו במתחם וגולת הכותרת היא הפארק שיהיה לרווחת הדיירים ובאי המתחם.

כל המתחם יהיה ממוקם בין הרחובות הראשיים בעיר, בן גוריון בצפון וז'בוטינסקי בדרום. המתחם עצמו הוא חלק מהסכם הגג של אשדוד שרק לאחרונה אושר רשמית  בנוכחותו ראש הממשלה בנימין נתניהו וראש העיר ד"ר יחיאל לסרי.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך