נסרין קדרין ואביעזר בן מוחה ביטלו את החתונה

נסרין קדרי ואביעזר בן מוחה מאשדוד, כבר לא יחד. השניים הודיעו כי החתונה המתוכננת בקרוב, בוטלה. מקרובים לבני הזוג אמרו כי הסיבה לפרידה היא חילוקי דעות שאינם ניתנים לגישור.

הם כבר עמדו להתחתן, אבל רגע אחד לפני הם החליטו לבטל. אחד מהזוגות הכי בולטים ומדוברים, הזמרת נסרין קדרי והארוס, אביעזר בן מוחה מאשדוד, כבר לא יחד הם נפרדו, ביטלו את האירוסים ואת החתונה.

בני הזוג נמצאים במערכת יחסים בת 12 שנים במהלכה נפרדו מספר פעמים וחזרו. השניים תיארו אח"כ את מה שעבר עליהם. ביולי בוורנה שבבולגריה הציע  בן מוחה אירוסין לקדרי שהסכימה והשניים החליטו לנשא.  קדרי אף החלה בעבר תהליך גיור בעקבות האהבה והזוגיות אך לא סיימה את התהליך. בסביבתם של השניים  סיפרו כי הסיבה לפרידה היא חילוקי דעות שאינם ניתנים לגישור.

קדרי פרצה לתודעה כזוכה בתוכנית "אייל גולן קורא לך". בן מוחה והיא הכירו כשהיא הייתה בת 18 וניהלו מערכת יחסים שנמשכה למעלה מעשור וידעה לא מעט עליות ומורדות. עתה הם נפרדו. לפחות נכון לעכשיו.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך