ג'ראפי עבר צילום התוצאה השבר התאחה

יואב ג'ראפי, שוערה של מ.ס אשדוד, עבר ביום ראשון צילום בידו. התוצאה השבר ממנו סבל מאז מחנה האימונים, התאחה. ג'ראפי התאמן היום, שלישי, לראשונה עם הקבוצה והוא עשוי לחזור במחזור השביעי ב-14.10 במשחק הבית מול הפועל אשקלון. חן עזריאל, קרלו ברוצי'ץ, דין דוד ודן ביטון מועמדים לחזור להרכב מול חיפה ביום ראשון.
ג'ראפי
ג'ראפי.

אם לא יקרה משהו בלתי צפוי, הרי שבמשחק הבית במחזור השביעי בליגת העל, ב-14.10, יחזור שוערה הראשון של מ.ס אשדוד, יואב ג'ראפי להרכב הקבוצה לראשונה מאז נפצע במחנה האימונים וידו נשברה.

ג'ראפי עבר ביום ראשון צילום בידו ממנה סבל מהשבר. הצילום הראה כי השבר התאחה וג'ראפי קיבל אישור להתאמן עם כל הקבוצה והיום, שלישי הוא התאמן לראשונה עם הקבוצה כולה. בסביבת השחקן אמרו כי הוא רוצה עדיין לראות איך יגיב בבעיטות חזקות ובמשחק פעיל, אבל מהיכרות עם ג'ראפי ברור לכולם שהוא יעשה הכל לחזור לשער. גם בקבוצה עצמה רוצים לראות את ג'ראפי חוזר אל בן הקורות.

לקראת המשחק מול מכבי חיפה ביום ראשון, עשויים לא פחות מ-4 שחקנים לחזור לתמונת ההרכב. המדובר בקרלו ברוצ'יץ', לעמדת המגן שהמאלי, חן עזריאל ודן ביטון, או לפחות אחד מהם לקישור ודין דוד להתקפה.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך