דין דוד האריך חוזהו במ.ס ב-4 עונות

דין, דוד חלוצה של מ.ס אשדוד ימשיך במ.ס אשדוד גם בעתיד. באשדוד רואים בחלוץ, שהשתחרר לאחרונה מצה"ל, אחד המשחקנים הבולטים בעתיד. בסך הכל דוד יהיה שחקן אשדוד עד 2022.
דין דוד האריך חוזהו במ.ס ב-4 עונות

דין דוד חלוצה של מ.ס אשדוד האריך את חוזהו בעוד 4 עונות בקבוצה.

דוד השתחרר לאחרונה מצה"ל. באשדוד כפי שנוהגים עם שחקנים צעירים רבים, החתימו אותו על חוזה ארוך טווח. כך היה בעבר עם שחקנים בולטים אחרים שסיימו גיל צבא וחלקם עדיין חתום בקבוצה לעוד מספר עונות. סך הכל כולל העונה הוא חתום באשדוד ל-5 שנים עד 2022. הוא היה בעל חוזה לשנתיים והאריך עתה לעוד שנתיים נוספות.

דוד הוא חלוץ הנבחרת הצעירה ובעתיד יש מי שחוזה לו גם עתיד בנבחרת ישראל. בשחקן כבר התעניינו בעבר מכבי חיפה וקבוצות אחרות, אבל הוא בסופו של דבר נשאר באשדוד. באשדוד רואים בשחקן את אחד השחקנים החושבים של הקבוצה בעתיד ולכן סיכמו עימו. סוכנו דודו דהאן העלה אךאף תמונה של השניים בעת החתימה.

מהקבוצה נמסר: "חלוץ הקבוצה דין דוד שסיים לאחרונה את שירותו הצבאי ועבר לחוזה מקצועני, האריך את חוזהו במ.ס אשדוד בשנתיים נוסות מעבר לחוזה קהיים, שמתסיים בשנת 2020. הוא יהיה שחקנה של מ.ס אשדוד ב-5 השנים הקרובות עד לתום עונת 2021-2022".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך