שיפור במצבו של הפצוע מהתאונה בכביש 4

בשורות משמחות, ברוך ארונוב שנפצעה באורח קשה מאוד בתאונה המחרידה בצומת חולות ואיבד שם את אישתו רוקסנה ז"ל, פותח אט אט את העיניים ומזיז קצת את אבריו
שיפור במצבו של הפצוע מהתאונה בכביש 4

לפני זמן קצר הגיעו לידנו בשורות משמחות בנוגע למצבו של הפצוע הקשה מהתאונה המחרידה שארעה על כביש 4 בה נהרגו שני תושבי העיר ותושב אשקלון.

כזכור לפני כשבוע התרחשה תאונה קשה במחלף חולות הסמוך לעיר יבנה, כאשר משאית פגעה בחמישה אנשים ששהו מחוץ לרכביהם, מעוצמת הפגיעה נהרגו שלושה אנשים במקום ושניים נפצעו אחת באורח קל והשני באורח קשה מאוד.

מתוך החמישה ישנם שלושה תושבי העיר אשדוד, שני הרוגים ופצוע קשה מאוד. שני ההרוגים עליהם דיווחנו לראשונה באתר 'אשדוד אונליין' הם קוסטה איגאוב בן ה- 32 ורוקסנה ארונוב בת ה- 25 ז"ל.

הבוקר צפויים בני משפחתה של רוקסנה להגיע לבית העלמין בעקבות שבעה לפטירתה הטראגית. רוקסנה התחתנה לפני חודשים אחדים עם ברוך שנפצע קשה מאוד בתאונה, כאשר הרופאים לא נתנו לו סיכוי לחיות.

אך הבוקר התקבלה גם בשורה משמחת כי לאחר סדרת ניתוחים שעבר ברוך ארונוב בעלה של רוקסנה ז"ל מצבו הולך ומשתפר והוא פתח מעט את ענייו והזיז אברים בגופו, אם כי הוא עדיין מורדם ומונשם אך בני משפחתו אופטימים בנוגע לעתידו.

בתמונה הראשית: הזוג הצעיר ביום חתונתם (מתוך דף הפייסבוק של רוקסנה ז"ל)

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך