התאונה הקשה בכביש 4: נהג המשאית חשוד בנהיגה בפסילה

נהג המשאית שפגע בשני תושבי אשדוד והרג אותם במקום נעצר ושוחרר למעצר בית, החשד שנהג למרות שרשיונו נשלל לשנתיים
זק"א

שבוע לאחר התאונה הקטלנית בכביש 4, בסמוך למחלף חולות והמשטרה ממשיכה לחקור את הנסיבות שהביאו למותם של שלושה הולכי רגל שירדו משני כלי רכב, ונפגעו ממשאית שחלפה בסמוך אליהם.

בערב החג שוחרר למעצר בית נהג המשאית הפוגע, ששמו נאסר לפרסום בהוראת בית המשפט. הנהג טען להגנתו בחקירתו כי לא היה יכול למנוע את התאונה מאחר והולכי הרגל "קפצו לכביש" בשעה שהתעמתו ביניהם.

במשטרה החליטו כמובן לבדוק עברו התעבורתי של הנהג המעורב בתאונה ונדהמו, זאת לאחר שהבדיקה העלתה כי הנהג חשוד בנהיגה בפסילה, שהוטלה עליו בחודש פברואר האחרון על ידי בית המשפט לתעבורה בירושלים למשך שנתיים, בגין תיק אחר בו הורשע בנהיגה בשיכרות.

אך בית המשפט קבע כי מדובר בפסילה המושתתת על הנהג בלבד ונעתר לבקשתו להמשיך להפעיל את המשאית מאחר שזו פרנסתו, והוא עצמו לא היה יכול לנהוג בה בשל פסילת הרישיון שלו. המשטרה טוענת כי הנהג הפר את צו הפסילה ונהג במשאית למרות שאסור לו לנהוג.

בשל כך ובשל נסיבות התאונה, נעצר הנהג והמשטרה מייחסת לו כעת עבירות של נהיגה בקלות ראש, אי שמירת מרחק ראויה, וחמור מכך: גרימת מוות ברשלנות.

בית המשפט הורה לשחררו למעצר בית בן עשרה ימים, רישיונו נלקח והמשטרה תקבע ביום רביעי האם לבקש מבית המשפט להאריך את תקופת השחרור בתנאים מגבילים.

כזכור, בתאונה המחרידה נהרגו רוקסנה ארונוב (30) מאשדוד, שבעלה ברוך עדיין מאושפז במצב קשה, חברם קוסטה איגורוב (32) נהרג אף הוא. כמו כן נהרג נהג רכב אחר, יעקב לב (25) מאשקלון. חברו של לב, ששמו נותר חסוי, נפצע קשה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך