תיעוד קשה: קטטה מכוערת ואלימה בין נערות בבית הספר

צפו בתיעוד הקשה שפורסם היום בו נראות נערות מבית ספר בעיר אשדוד מתנהגים באלימות מכוערת - האירוע כמעט ומסתיים באסון
תיעוד קשה: קטטה מכוערת ואלימה בין נערות בבית הספר

לידי ערוץ 2 הגיע היום תיעוד קשה של אלימות מכוערת בין בני נוער בעיר, כאשר בקטטה מוערבים עשרות ילדים שגילם המוערך הוא 12-13. לאחר שאלה סיימו את יום הלימודים ביום שישי לפני יותר משבוע והתאספו מחוץ לבית הספר – לקרב מכות שנקבע מראש בין שתי נערות.

ע"פ התיעוד שהתפרסם לראשונה בערוץ 2 ואנחנו מביאים אותו כאן לפניכם נראה כי התפתח ויכוח אלים, שלווה בקללות ותועד על ידי חלק מהנוכחים.

אחת המשתתפות הגדילה לעשות והכריזה: "אתם יודעים מה יש לי פה? סכין". על אף האיומים ושליפת הסכין, במקום להפריד – הילדים עודדו את הנערות להמשיך בריב האלים והמכוער.

בכתבה נשמעים הילדים המעודדים מתבטאים בצורה מכוערת ואומרים "חרבאנה, בואו בואו כולם", "באנו לראות מכות, נו כבר" ו"מה, באנו לפה לראות דיבורים?".

דקות לפני התקרית, שתי הנערות החליפו ביניהן הודעות סמס וקבעו להיפגש אחרי הלימודים: "רק תגידי באיזו שעה ואני באה", כתבה אחת הבנות. "אני לא כמוך שבאה עם חצי שכבה. לבד את לא מסוגלת

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך