אופיר מרציאנו: "אנחנו עדיין תלויים רק בעצמנו"

אופיר מרציאנו: "זה הזמן של הקהל לשים הכל בצד ולתמוך בנו", בשבת (20:00) אשדוד יוצאת למשחק חוץ סופר-חשוב מול מכבי נתניה

בשבת (20:00) תצא הקבוצה למשחק חוץ קשה מול מכבי נתניה, באצטדיון בו לא ניצחה אשדוד מעולם. נתניה, שרק לפני שני מחזורים ניצחה באשדוד 3:2 לאחר משחק דרמטי, מגיעה למשחק הקרוב כשהיא אחרי ניצחון דרמטי נוסף, 2:1 על הפועל רעננה והבטיחה מעשית וסופית את הישארותה בליגת העל. תאורטית, אשדוד יכולה וצריכה לחזור עם נקודות מהמשחק הזה ולו רק בגלל שלעומת המארחת, היא זקוקה לכל נקודה כמו אוויר לנשימה.

"ברור שהמצב לא אידיאלי, אבל אנחנו עדיין תלויים רק בעצמנו", אמר שוער הקבוצה אופיר מרציאנו, "בלי קשר לנקודות שהורדו לנו, אני חושב שיש לנו את אחת הקבוצות הטובות בפלייאוף התחתון וכל מה שאנחנו צריכים זה ניצחון אחד כדי להחזיר את הביטחון לשחקנים".

וזה לא ממש עוזר שהקהל הביתי פונה נגדכם.
"אני בכלל לא מסכים עם האמירה הזו. זה לא הקהל הביתי שלנו אלא אנשים שאומרים שהם אוהדים של קבוצה אחרת. זה עצוב מאד אם הם באים סתם במטרה לפגוע ולהרוס, ועוד יותר עצוב אם אין להם מה לעשות בחיים והם באים להפיג את השעמום שלהם בצורה כזו".

מצד שני, לא זכיתם לעידוד גם משאר האנשים שהיו במגרש.
"זו סיטואציה לא פשוטה בכלל כל מה שקורה סביב המועדון יחד עם התוצאות שלנו מהמשחקים האחרונים ומזג האוויר החורפי שהיה, אבל האוהדים צריכים לשים הכל בצד ולהגיע לדחוף את הקבוצה. אנחנו צריכים אותם עכשיו יותר מתמיד. מחאות תמיד אפשר לעשות אבל אסור שזה יהיה על חשבון הקבוצה, ובטח ובטח כשאנחנו נמצאים במצב כזה קשה וזקוקים לעידוד ולאהבה שלהם".

אתה מאמין באוהדים שלכם?
"בוודאי, איזו שאלה? בתחילת העונה הנוכחית היו פה 5,000 ו-6000 צופים ביציעים. אולי הרוב לא קהל ששר ומעודד אבל זה בטח אנשים המועדון חשוב להם, והם רוצים להמשיך להגיע ולראות כדורגל בליגת העל. מספיק שהם מוחאים כפיים כשאנחנו עולים למגרש, זה כבר עושה את ההבדל ואני קורא לכולם לבוא ולתמוך בנו בזמן שאנחנו צריכים אותם יותר מתמיד".

נחזור לכדורגל, שבת בנתניה משחק קשה.
"זה משחק קשה מאוד נגד קבוצה מצוינת עם מאמן מצוין. מה שהם עשו עם כל הצרות שלהם זה הישג אדיר וצריך להוריד בפניהם את הכובע, אבל אנחנו מגיעים רעבים, אין לנו כבר מה להפסיד וניתן את הכל על המגרש כדי לחזור עם הנקודות הביתה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך