"רוקסנה הייתה בן אדם מלאך, לא יודע למה אלוהים לקח דווקא אותה"

החברים הקרובים מתקשים לעכל את הבשורה על מותה של רוקסנה ארונוב ז"ל, "רוקסנה הייתה לי כמו אחות, היא פשוט כמו משפחה" סיפר אחד מחבריה ל - "אשדוד אונליין"
טרגדיה: רוקסנה שבה מיום ההולדת שלה ונהרגה בדרך חזרה
רוקסנה ז"ל - צילום: פייסבוק

יום הולדת שהסתיים באסון: זה היה ערב שכולו שמחה וחיוכים, יום ההולדת 30 של רוקסנה שאירגן הבעל ברוך, חברים ובני משפחתה שהוזמנו למסעדה שרו לה "היום יום הולדת" והאווירה היתה משמחת ולא בישרה במאומה על הטרגדיה הצפויה. שעה לאחר מכן היא ושניים מחבריה נהרגו בתאונה הקטלנית בכביש 4. גם הבעל ברוך נפצע קשה מאוד ועבר סדרת ניתוחים מאז.

התאונה הקשה ארעה בין מחלף יבנה למחלף חולות, כאשר משאית פגעה בהם כשהם שהו בשולי הכביש. לאחר שככל הנראה 2 הרכבים עצרו בצידי הדרך והנוסעים שהיו בהם ניהלו ויכוח.

נהג המשאית הפוגע נעצר ונלקח לחקירה. מחר הוא יובא בפני שופט בבית משפט השלום בפתח תקווה.

דניאל דרובישבסקי חבר טוב של בני הזוג שעובד כצלם ומתנדב במד"א סיפר הערב ל'אשדוד אונליין' כי "רוקסנה הייתה לי כמו אחות, היא פשוט כמו משפחה, אני בתור צלם הייתי מצלם אותה המון, היא אישה מדהימה" אמר דניאל כשקולו חנוק בדמעות.

"לפני מספר ימים התקיים פסטיבל האוכל עמים וטעמים בפארק לכיש, הלכנו אני היא וברוך בעלה ואכלנו צחקנו ונהננו. רק אתמול היה לה יום הולדת וחגגו לה כל החברים. בתור מתנדב מד"א ידעתי שיש תאונה קשה שם, אך לא ידעתי שמדובר בה, וזה נודע לי רק לאחר מכן כשאימא שלי ואחי דיברו איתי, הייתה בן אדם מלאך, לא יודע למה אלוהים לקח דווקא אותה, אבל זה לא סתם, כי לוקחים רק את הטובים" סיים דניאל את דבריו.

הלוויתה של רוקסנה ז"ל התקיימה בשעות הצהריים בבית העלמין באשדוד, כשחבריה ובני משפחתה ממאנים להאמין לבשורה הטראגית. חברתה הטובה ספדה לה "אני לא מאמינה. את בן אדם מדהים, אין מישהי כמוך. לפחות אתמול את נהנית וחגגת".

תיעוד: מסיבת יום ההולדת של רוקסנה – רגע לפני התאונה הקטלנית בכביש 4

חובש בכיר על אופנוע מד"א רן מנוסיס שהיה בזירה סיפר: "כשהגעתי למקום המראה היה מזעזע, ראיתי שני כלי רכב פרטיים בשולי הכביש ובמרחק של כ 50 מטר עמדה משאית עם פגיעות מעיכה מקדימה, על הכביש שכבו 5 צעירים מחוסרי הכרה, צוותים גדולים שלנו הגיעו למקום והתחלנו לטפל בנפגעים".

רוקסנה ז"ל – צילום: פייסבוק

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך