יין, זוגיות ומה שביניהם

אני מוצאת את עצמי בשבועיים האחרונים מסתובבת במעגלים החברתיים השונים אליהם אני שייכת, מ"הרמת כוסית" אחת לשנייה... ועוד הרמת כוסית... ועוד אחת. כולנו מרימים כוס לחיים ומאחלים שנה מבורכת בכל טוב. שותים לגימה מן היין לשנת הגשמה, צמיחה והצלחה, בכל התחומים.
טור עזרה

יין. הפעם בא לי לדבר על יין. רגע… אבל זה טור על זוגיות. אה, אוקי… אז נדבר גם על זוגיות. מה הקשר בין יין לבין זוגיות? והאם אנחנו שואפים שגם הזוגיות תשתבח כמו יין?

כמה רעיונות קטנים מעולם היין שאפשר לקחת לזוגיות שלנו:
נתחיל מסוגי היין ששמים על שולחן החג. יש יין מתוק ויין חמצמץ, יין לבן ויין אדום, אחד יבש והשני חצי יבש. גם בזוגיות ישנו שילוב של שני סוגי טיפוסים באותו בית. כמו בזוגיות, לכל אחד מהסועדים הטעם שלו והבחירה שלו, ועדיין מסתדרים מצוין על אותו שולחן. שני אנשים שונים בבית אחד יכולים להסתדר מצוין, אם רק ילמדו להכיר בשונות ולקבל את היתרונות שיש בה.

גם בהפקת היין אפשר למצוא קשר לזוגיות. השלב הראשון הוא הפרדה של הענבים מן האשכולות. מתוך גברים רבים – בחרת את האחד שלך, ומתוך נשים רבות – אתה בחרת את האחת שלך. אתם "הענבים" שבחרתם להפיק מהם את יין הזוגיות שלכם.
טוב, אז עכשיו מגיע השלב הפחות נעים, אבל כנראה הכרחי כדי לקבל יין טוב. שלב המעיכה והתסיסה של התירוש. כן, גם בשלביה הראשונים של בניית הזוגיות, קצת מועכים וקצת תוססים, כי פתאום שני אנשים שונים צריכים ללמוד לחיות ביחד. אז הם לומדים. ולפעמים הלמידה מצריכה "תסיסה" בדמוי וויכוחים וחילוקי דעות, שעוזרים בעצם להכיר אחד את השני יותר לעומק.

כשכבר יצרנו זוגיות ולמדנו את "השיגעונות" אחד של השני, מגיע הזמן להשקיע בשימור. כן. להשקיע!!

המקום האידיאלי לשמירה על היין במצב אופטימלי, הוא במקום שקט, קריר, אפל ולח. רצוי בשכיבה ומוטב במקום שאין בו יותר מדי זעזועים. אתם כבר עושים את ההשוואה לזוגיות?

הנה המצב האופטימלי לשימור הזוגיות שבניתם: הקפידו על אווירה שקטה ונעימה בבית. גם בשעת ויכוח, אפשר לשמור על מצב-רוח קריר ולא לעלות לטונים רותחים. זה רק יקלקל את מרקם "היין" שלכם. יש מישהו שלא אוהב להתפייס? ברור שכולנו אוהבים. כן. התפייסות במקום קריר, אפל ולח… ורצוי בשכיבה. תמיד תבטיחו לעצמכם שהוויכוח הבא יהיה יותר שקט ויותר מכובד מקודמו.

אז… כשאתם מוזגים את היין המשובח אל הגביעים שלכם בסעודת החג, תחשבו על הזוגיות המשובחת שלכם, על כל המשתמע מכך. מה כל אחד מכם תורם מהמזג שלו לאווירה בבית, מהן החוזקות שכל אחד יכול להביא אל תוך המערכת הזוגית, ואיך אתם רוצים לשמר אותה.
אם אתם בתחילת דרככם המשותפת, לימדו כיצד לבנות ולייצב את הזוגיות שלכם.

ואם כבר עשיתם כברת דרך ביחד, של כמה שנים טובות, התבוננו על מה שכבר בניתם ומה עוד צריך לבנות כדי לשמר ולהמשיך ביציבות ובאהבה. וממני, שנה טובה וזוגיות משובחת כמו יין טוב!

שנה מתוקה
שלכם, ריקי

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך